ایستگاه مترو مولوی افتتاح شد

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمت رسانی به مسافران در خطوط هفتگانه مترو تهران و حومه از ساعت 5:30 صبح تا پایان مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی رایگان است.

به گزارش مشرق، فرنوش نوبخت با ابراز تأسف از شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان این ضایع بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض کرد.

بیشتر بخوانید:

مجلس یک دست سیاهپوش شد

وی در ادامه از آمادگی کامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش خبر داد و گفت: به دلیل قرار گرفتن ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) در ‏خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی امام خمینی(ره) تهران، زمان ‏سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو تا ساعت 24 افزایش می یابد‎.

نوبخت افزود: امروز یکشنبه 15 دی  98 از ابتدای شروع مراسم تا پایان مراسم وداع، سرویس دهی رایگان در دو ایستگاه شهید بهشتی و ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه مراسم تشیع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساعت 8 صبح‌ روز دوشنبه 16 دی 98  از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهدشد  تصریح کرد: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت 5:30 صبح تا پایان مراسم رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر دو مراسم برنامه ریزی شده و در صورت نیاز  قطارهای فوق العاده  نیز اعزام می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس