محمدحسن انصاری فرد کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به عدم پرداخت مطالبات سرمربی تیم اظهار داشت: سعی می کنیم ظرف سه روز آینده مشکلات مالی را حل کنیم.

به گزارش مشرق، محمد حسن انصاریفرد پس از پایان جلسه امشب با هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمام فکر ما برای حل مشکلات پیش روی پرسپولیس است. یکسری مشکلات با توجه به اینکه قرار است سه چهار روز دیگر تمرینات‌مان را آغاز کنیم داریم.

 

مدیرعامل پرسپولیس افزود: جا دارد از بازیکنان و آقای کالدرون بابت نهایت همکاری که داشتند تشکر کنم. انشاالله بتوانیم ظرف سه روز آینده مشکلات را حل کنیم تا تمرینات را شروع کرده و به اردوی قطر برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت استراماچونی با استقلال تهران در انتظار سرمربی آرژانتینی پرسپولیس است، افزود: ما به تعهدات خودمان در قبال آقای کالدرون به دلیل مشکلات مالی عمل نکردیم. او حق دارد. انشالله بتوانیم مشکل او و دستیارانش را بابت پرداخت طلب‌هایشان حل کنیم تا خیالمان راحت شود.

انصاریفرد درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد: با بازیکنان داخلی مد نظرمان مذاکرات جدی داشته ایم. آقای کالدرون چند بازیکن را به ما معرفی کرد و ما مشغول رایزنی در این باره هستیم. به هر حال نیم فصل است و باشگاه‌ها به سختی بازیکن می‌دهند. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که آنها را جذب کنیم.

وی درباره جذب بازیکن خارجی نیز تاکید کرد: بطور مرتب بازیکنان خارجی را به آقای کالدرون معرفی می‌کنیم تا با تأیید سرمربی تیم بتوانیم با آنها قرارداد ببندیم.

انصاریفرد درباره جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بدون وی که خارج از ساختمان این باشگاه برگزار شده بود، افزود: دنبال آرامش هستیم و به این مسائل بها نمی دهنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره استعفای ایرج عرب و احتمالاً جانشینی ابراهیم شکوری گفت: من از جزئیات اطلاعی ندارم و فقط به دنبال حل مشکلات هستم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 0
    ضمن عرض تسلیت برای درگذشت سرداری ازجان گذشته برای میهن.......از هوادران عزیز درخواست میکنم به 3030پیامک بدین تا بتونیم کمی از فشار مالی به مدیر عامل پرسپولیس بکاهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس