سردار فدوی

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: ان‌شالله به محض اینکه دستور برسد، سپاه با قدرت تمام می‌تواند وعده رهبر انقلاب را محقق کند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع پرشور دانشجویان که با هدف اعلام آمادگی برای گرفتن انتقام سخت از آمریکا در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: ان‌شالله به محض اینکه دستور برسد و زمانی که خداوند مقرر کرده باشد، سپاه با قدرت تمام می‌تواند وعده رهبر انقلاب را محقق کند.

بیشتر بخوانید:

زمان و مکان مقابله با آمریکا را ما تعیین می‌کنیم/ با حوصله پاسخ آمریکا را می‌دهیم

فدوی تصریح کرد: اقدام اخیر آمریکا از لحاظ تاکتیکی بسیار ضعیف بود ، الان دانشجویان ما می‌توانند پهپادهایی بسازند که در آنها این توانمندی وجود دارد.

وی با اشاره به ضربات سپاه به آمریکا افزود: سپاه بارها ضرباتی به آمریکا زده است، مانند دستگیری تفنگداران آمریکایی که مقابل نیروهای ایرانی زانو زدند و تمام تلویزیون های دنیا اقتدار ایران را نشان دادند.

فدوی گفت: اینکه آمریکا در شب تاریک ناجوانمردانه خودروی عزیزان ما را هدف قرار دهد، حرکت بزدلانه ای بود و حتما پاسخ سختی خواهد گرفت. 

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: انتقام از آمریکا تنها مختص به ایران نیست و موکول به کل جغرافیای جبهه مقاومت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مهدی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    10 3
    هر کس میخواد در انتقام عظیم الهی از این شیاطین اِنسی که حاج قاسم و ابومهدی را به شهادت رساندند سهیم باشد این دعا را بخواند: بسم الله الرحمن الرحیم أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ ( يا أَرْحَمَ الرَّاحِمينَ هفت مرتبه تكرار شود)... أَللَّهُمَّ عُمَّ أَعْداءَ آلِ نَبِيِّكَ وَ ظالِميهِمْ وَ أَعْداءَ شيعَتِهِمْ وَ أَعْداءَ مَواليهِمْ بِالشَّرِّ عَمّاً وَ طُمَّهُمْ بِالشَّرِّ طَمّاً وَ اطْرُقْهُمْ بِلَيْلَةٍ لا اُخْتَ لَها وَ ساعَةٍ لا مَنْجى مِنْها وَانْتَقِمْ مِنْهُمُ انْتِقاماً عاجِلاً وَ أَحْرِقْ قُلُوبَهُمْ بِنارِ غَضَبِكَ... أَللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبيرَهُمْ وَ نَكِّسْ أَعْلامَهُمْ وَ خَرِّبْ بُنْيانَهُمْ وَ قَرِّبْ آجالَهُمْ وَ أَلْقِ بَأْسَهُمْ بَيْنَهُمْ وَاجْعَلْنا مِنْ بَيْنِهِمْ سالِمينَ، وَ خُذْهُمْ أَخْذَ عَزيزٍ مُقْتَدِرٍ... أَللَّهُمَّ أَلْقِ الْأَوْجاعَ وَ الْأَسْقامَ في أَبْدانِهِمْ وَ ضَيِّقْ مَسالِكَهُمْ وَ اسْلُبْهُمْ مَمالِكَهُمْ، وَ حَيِّرْهُمْ في سُبُلِهِمْ وَاقْطَعْ عَنْهُمُ الْمَدَدَ وَانْقُصْ مِنْهُمُ الْعَدَدَ... أَللَّهُمَّ وَاحْفَظْ مَوالِيَ آلِ بَيْتِ نَبِيِّكَ عَلَيْهِمُ السَّلامُ مِنْ شُرُورِهِمْ وَ سَلِّمْهُمْ مِنْ مَكْرِهِمْ وَ خَدْعِهِمْ وَ ضُرِّهِمْ وَانْصُرْهُمْ عَلَيْهِمْ بِنَصْرِكَ وَاجْمَعْ كَلِمَتَهُمْ وَ أَلِّفْ جَمْعَهُمْ وَ دَبِّرْ أَمْرَهُمْ. وَ عَرِّفْهُمْ ما يَجْهَلُونَ وَ عَلِّمْهُمْ ما لايَعْلَمُونَ وَ بَصِّرْهُمْ ما لايُبْصِرُونَ وَ أَعْلِ كَلِمَتَهُمْ وَاجْعَلْهَا الْعُلْيا وَاجْعَلْ كَلِمَةَ الْأَعْداءِ السُّفْلى...
    • روزبه IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 0
      کسی از بارزانیها خبر داره؟
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    47 6
    بزرگترین انتقام، حذف مهره های داخلی آمریکا و جایگزین کردن آنها با نیروهای جوان انقلابی است.
  • hldv IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    11 3
    1- ترور فرماندهان آمریکایی (فرماندهان سنتکام) 2- ناوهای هواپیمابر 3- رصد و ردگیری ورود مقامات دیپلماتیک آمریکا به منطقه و زدن هواپیمای آن ها و در راس اونا هواپیمای ترامپ و پمپئو 4- زدن هواپیماهای ترابری غول پیکر آمریکا و ........................ ولی با گزینه های 1 و 3 بیشتر حال میکنم
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      1 0
      اعلام منع ورود کشتی های چنگی آمریکا به داخل خلیج فارس به دلیل عناصر مضر و تروریست بودن آمریکا و لی خروج انها آزاد باشد.
  • دانیال IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 3
    بهترین انتقام از این شیاطین زدن از تیر غیب است تیر غیبی که دشمن نداند کی و کجا خواهد خورد بنظر من گزینه ی حملات هوایی یا موشکی گزینه ی مناسبی نمیتواند باشد چرا که درصد موفقیت آن با توجه به آماده باش بودن دشمن کم است ولی یک حمله دسته جمعی ببر کوسه های ایرانی به ناو هواپیمابر آمریکایی به علاوه ناوهای پشتیبانیش علاوه بر خسارتهای فراوان مادی یک انتقام دسته جمعی از فرماندهان آمریکایی خواهد بود بخصوص که اینان در سرنگونی ایرباس ایران هم نقش داشتند.
  • هادی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 4
    خون حاجی خیییییلی ارزشمندتر از کرور کرور این خوکهای چاقه! ما که به کمتر از نابودی اسرائیل و زدن همه 35 پایگاه نظامی آمریکا تو منطقه دلمون خنک نمیشه. ولی جلوتر از ولیمون هم نمیریم. منتظریم هر چه آقا دستور بدن همونه.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    8 5
    سلاخی یانکی ها رو دوست دارم
  • GB ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    12 5
    چنان شوکی بزنید بجای اینکه به هوش بیان از هوش برن . مردم پای شما و در صحنه هستند
  • مهدی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    14 2
    اول حمله سایبری به کل تاسیسات آمریکا و فلج کردن بورس و حمل و نقل و بانکها و برق و نفت و گاز ایالات و متحده و بمب گذاری در خاکش سپس ترور رییس جمهور یا وزیر دفاع و بعد که مشغول خودشان شدند حمله به پایگاه های آمریکا و ناوهایشان در منطقه و سپس حمله به اسرائیل
  • GB ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    13 3
    جان خودتون در اولین انتقام چند جا رو بزنید و محدود به یکجا نباشه . چند جانبه باشه و همزمان دقیق تا رسانه ها و مردم کور و کر و گنگ دنیا متوجه اراجیف گویی و تصویر غلط قاتلین بشوند.
  • RU ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 4
    انتقام خون حاج قاسم باید در سه بعد نظامی سیاسی و جغرافیایی گرفته شود. در بعد نظامی با هدف وارد آوردن خسارتهای مالی و بخصوص جانی وسیع، می توانیم اهداف نظامی آنها را از زمین و هوا و دریا زیر آتش خودمان بگیریم. در بعد سیاسی باید از قرار داد ننگین برجام با آتش زدن آن در مقابل تمام دوربینهای بین المللی خارج شویم. در بعد جغرافیایی باید جگر گوشه ایران یعنی بحرین به خاک ایران برگردد. ما در این زمینه از موضع روسیه در قبال کریمه و از موضع چین در قبال تایوان حمایت کرده ایم اکنون نوبت آنهاست که از مواضع ما دفاع کنند
  • مهدی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 2
    کشتن سربازان آمریکایی و اسیر کردن اونها بزرگترین ضربه به حیثیت اون هاست. آگه اسیر بشن که بهتر .دیگه نمی تونن تلافی کنن
    • مهدی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      1 0
      تروریست ترامپ اگه با چراغ خاموش میرفت عراق الان با چراغ خاموش به wc هم نمیتونه بره
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    9 2
    کشتن یهودی های صهیونیست ابرسرمایه دار گرداننده آمریکا می تونه انتقام خوبی از خون حاج قاسم باشه.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 1
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 2
    تلفات فقط در داخل امریکا باید ایجاد شود و از موشک زذن به اطراف خودداری شود. تیر و موشک هم پرتاب نشود. ترامپ ملعون خیالش راحته که برای مردمش امنیت ایجاد کرده و روی منبر و تریبون به ان تاکید میکند و مردم هورا میکشند و کف میزنند و رای می اورد باز هم. کاری باید کرد هر روز 2000 تا 2000 تا جنازه از شهرهای مختلف جمع کند . از موبایل و تلفن و فاکس و اینترنت هم اصلا نباید استفاده شود.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    سیدعلی،وقتی میگوید انتقام سختی میگیرد،مثل وقتی فتوی میدهد بمب اتم نمیسازیم،واقعیتیست که دنیا خواهدفهمید-آمریکائیها وتمام ابرقدرتهای شرق وغرب وهم پیمانانشان بزودی اینرا خواهند فهمید-آمریکاییها وائتلاف غربی،عربی وعبری،باید بدانند که(تمام پایگاه هایشان درمنطقه،ناوهای هواپیما برشان وتمام منافعشان)بزودی وتا قبل ازچهلم سردار دلها،نابود خواهدشد(البته همه این حملات باید ازخاک،عراق،لبنان،فلسطین،سوریه،یمن،نیجریه،افعانستان،پاکستان...بجزایران باشدتا پایگاه امن دائمی برای مقاومت،حمایت وجنگ وجودداشته باشد،کره شمالی،روسیه وچین غارتگر هم برای منافع خودشان هم که شده باید ازحریم هوایی ایران دفاع کنندوتجهیزات ومایحتاج غذایی...دراختیار ایران قراردهد)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس