کد خبر 1026598
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

یک روزنامه لبنانی با انتشار عکسی نوشت، این عکس مربوط به آخرین حضور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» در بیروت بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه لبنانی «النهار» با انتشار عکس زیر نوشت، این عکس در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است و گفته می‌شود مربوط به آخرین حضور «قاسم سلیمانی» در لبنان است.

بر اساس این گزارش، این عکس مربوط به چند روز پیش است و سلیمانی به منظور تسلیت به «امین شری» نماینده پارلمان لبنان در پی درگذشت مادر وی به لبنان آمده بوده است.

در این دو عکس قاسم سلیمانی و امین شری در کنار هم هستند.

بیشتر بخوانید:

بامداد  جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

در بیانیه پنتاگون آمده است: «ارتش آمریکا به دستور رئیس‌جمهور با کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دفاعی قاطعی برای حراست از پرسنل آمریکا در خارج از کشور انجام داده است.»

تشیع پیکر این شهدا امروز (شنبه) در کاظمین عراق آغاز شده و هزاران عراقی با شرکت در این مراسم، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    32 9
    مومن صورتی متبسم داره و دیدن تصویرش به آدم آرامش میده شهید بزرگ سردار ایران خدا نگهدار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس