ایمان مبعلی

کاپیتان سابق فولاد این روزها مشغول گذراندن کلاس های مربیگری است.

به گزارش مشرق، ایمان مبعلی کاپیتان سابق فولاد می‌گوید یک نیم فصل جذاب را در نیم فصل دوم شاهد خواهیم بود زیرا تیم‌ها امسال توانسته‌اند ارائه‌گر بازی های خوب باشند. مبعلی که این روزها مشغول گذراندن کلاس‌های مربیگری است آرزو دارد کارش را در تیم‌های پایه‌ای آغاز کند.

خودتان این روزها مشغول انجام چه کاری هستید؟

در حال گذراندن کلاس های مربیگری هستم فصل گذشته در فولاد کمک نکونام بودم به دلایلی خودم نمی‌خواستم در این تیم بمانم خداوکیلی هم هیچ بحث ناراحتی نبود بیشتر به دلیل کارهای شخصی بود که داشتم دوست داشتم که در کلاس‌ها شرکت کنم شاید باورتان نشود کار کردن در تیم‌های پایه را ترجیح میدهم.

چرا دوست دارید در تیم‌های پایه کار کنید؟

به نظر می‌رسد در تیم‌های پایه تجربه بیشتری به دست می‌آورید روانشناسی بهتری هم نیاز دارد زیرا کار کردن با بچه‌ها کار سختی است.

بیشتر بخوانید:

3 ستاره در لیست فرهاد مجیدی

از عملکرد فولاد در نیم فصل اول رضایت دارید؟

به هر حال فولاد یک تیم پرطرفدار است. اما حاشیه‌‌های خاص خودش را دارد من مدتی با نکونام کار کردم او خیلی در این تیم زحمت کشید  فکر و ذکرش فوتبال است و این کار را دوست دارد باید قبول کنیم کلی بازیکن در فولاد عوض شده و باید یک سال منتظر بمانیم و بعد عملکرد نکونام را قضاوت کنیم. تیم‌های دیگر خیلی هزینه کردند و یک نیم فصل هم هنوز باقی مانده شاید با انجام چند بازی سرنوشت لیگ عوض شود.

دیگر تیم خوزستانی صنعت نفت اما شرایط خوبی دارد؟

به هر حال اسکوچیچ مربی باهوشی است من همیشه از اسکوچیچ تعریف‌های خوب شنیدم نوع فوتبالی که این تیم بازی می‌کند خیلی خوب است امیدوارم آنها امسال یک عنوان بسیار خوب را در لیگ به دست بیاورد.

چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

به هر چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی هستند. صنعت نفت هم شرایط خوبی دارد و اگر بازیکنانش از این تیم جدا نشود و بتواند بازیکن خوب جذب کند می‌توان روی آن حساب کرد. به نظر من در نیم فصل دوم شرایط خیلی سخت خواهد بود.

در خصوص تیم سابقتان استقلال کمی صحبت کنید؟

استقلال با سرمربیگری استراماچونی توانست نتایج خوبی کسب کند و تا زمانی که ایشان بود شرایطش خوب بود امیدوارم هر چه زودتر شرایط تیم درست شود و بتواند هوادارانش را خوشحال کند.

دوست دارید استقلال قهرمان شود؟

به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم قهرمان شود اما این را هم باید بگویم که این تیم در نیم فصل دوم شرایط سختی خواهد داشت زیرا اگر نتواند در آخر فصل قهرمان شود خیلی‌ها به استراماچونی انتقاد خواهند کرد که چرا تیم را ول کرد و در حساسترین زمان ممکن رفت.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس