کد خبر 1026484
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
واران و رونالدو

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید تنش کوتاهی در گذشته با کریستیانو رونالدو داشته است.

به گزارش مشرق، وقتی در سال 2011 ژوزه مورینیو تصمیم به قرار دادن رافائل واران در ترکیب ثابت رئال مادرید علیرغم حضور مدافعان بزرگی مانند په په و سرخیو راموس گرفت، او یک مدافع گمنام و جوان بود و کمتر کسی نامی از واران شنیده بود. اما حالا واران در سن 26 سالگی یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می اید که تقریبا فاتح تمامی عناوین شده است. واران در مصاحبه ای خاطره ای جالب از روزهای اول تمرین کنار رونالدو نقل کرده است.

بیشتر بخوانید:

۱۰ بازیکن برتر یک دهه گذشته فوتبال+عکس

رافائل واران گفت: "در جریان تمرینات رئال مادرید رونالدو خطاب به من گفت که واران به وسط برو، من نیز در پاسخ گفتم من واران نیستم و نام من رافائل است. البته من هرگز ناراحت نشدم، زیرا انسان خیلی راحتی هستم.

من رفتار رونالدو را بی احترامی نمی دانستم و چنین حسی نداشتم. من تنها حس می کردم انگار خیلی دیده نمی شوم و روی من حساب چندانی باز نمی شود. در واقع می خواستم به رونالدو بگویم من هم در ترکیب رئال مادرید حضور داشته و اسم دارم، پس من را رافائل صدا کن.

من در رختکن بازیکنی خجالتی هستم، وقتی شرایط سختی وجود دارد یا تیم باید شخصیت خود را نشان دهد، شما می توانید روی من حساب کنید. شاید چنین خصوصیتی در نگاه اول من در شخصیت من پیدا نباشد، اما حالا بازیکنانی که دیگر مدت هاست من را می شناسند از این ویژگی مطلع هستند."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس