کد خبر 1026334
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
احمد وحیدی نمایه

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه شکست آمریکا نزدیک است، گفت: گفت: این زبونی همان آمریکایی است که شمه‌ای از نیروی نظامی‌اش گفتیم.

به گزارش مشرق، سردار احمد وحیدی ‌در یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین(ع) شهر همدان اظهار داشت: شهادت کار هر کسی نیست و به سادگی حاصل نمی‌شود چرا که تا وقتی از خود نگذریم شهادت به دست نمی‌آید.

وی با بیان اینکه  اگر امروز جوانان در عراق، سوریه، لبنان، یمن و اقصی نقاط عالم از مسلمان تا غیر مسلمان در مقابل دشمن خدا می‌ایستند به دلیل خون و راه شهدا است، گفت: پیروزی‌های امروز مرهون خون شهدا است .

بیشتر بخوانید:

تصویری از محل دفن شهید حاج قاسم سلیمانی

معنای شهادت سردار سلیمانی در عراق چیست؟

سردار اشتری: ترامپ منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه دلیل دشمنی امریکا با حشد شعبی به خاطر مقابله با داعش است، تصریح کرد: منطق جنایت‌کارانه این بود که یک نفر در پایگاه آنان کشته شده است.

وی با بیان اینکه امریکا به هیچ منطق اخلاقی و قوانین دیپلماتیک پایبند نیست ادامه داد: مردم عراق به خشم آمدند و به جلوی سفارت امریکا رفتند و این افراد دست پاچه شدند.

وزیر اسبق دفاع با اشاره به اینکه به گفته خود غربی‌ها این نشانه شکست آمریکا است خاطرنشان کرد: این زبونی همان امریکایی است که شمه‌ای از نیروی نظامی‌اش گفتیم.

وی با بیان اینکه این ترس و لرز نشات گرفته از راه شهدا است گفت: خون شهدا در منطقه مقاومت و ایثار ایجاد کرد و جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت و دشمنان به این نتیجه رسیدند که اگر چند کشور چون جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد منطقه از دست آنان خارج می‌شود.

وحیدی با تاکید بر اینکه افول قدرت امریکا مشخص و دست یافتنی است اظهار داشت: خون جوانان ما الهام بخش شده و دیگر کسی به امریکا گوش نمی‌دهد و سفارت آنان را تهدید می‌کند.

وی افزود: دشمنان به این نتیجه می‌رسند که با ایران بر سر مسائل منطقه مذاکره کنیم و ما چه مذاکره‌ای با شما داریم که مذاکره کنیم به منطقه برگردید.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: ایران بود که امریکا نتوانست در سوریه شرایط مورد نظرش را ایجاد کند و همه همسایه‌ها به ضرر سوریه وارد شدند.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال نابودی حزب الله بودند که موفق نشدند ادامه داد: امروز حزب الله در لبنان در معادلات سیاسی بسیار تاثیرگذار است و رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کند به حزب الله اخم کند چون نتیجه آن را می‌بیند.

وحیدی با بیان اینکه با معامله قرن به دنبال فرستادن فلسطینی‌ها به اردن بودند خاطرنشان کرد: یمن را چهار سال با تمام امکانات تهدید کرد ام در نهایت ارامکو رخ داد و امروز می‌ترسند دوباره این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاقات معجزات خداوند است گفت: این اتفاقات نشان می‌دهد که این نظام و انقلاب در راه خداوند گام بر می‌دارد و حق را نشان می‌دهد.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه قدرت نظامی امریکا چون شمع در مقابل شهدا در حال آب شدن است اظهار داشت: ما به سوریه و عراق رفتیم که عزت و کرامت ما بماند و متاسفانه برخی‌ها در مقابل این اقدامات ابهام ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عصر ظهور آمادگی می‌خواهد افزود: جمهوری اسلامی ما بر این پایه حرکت می‌کند و هرگز منحرف نشده است به طوری که چهل است این نظام به رهبری دو رهبر فرهیخته اردوگاه شیطان بر هم خورده و این کشور بر قله عزت و افتخار قرار دارد و مقابل جبهه کفر ایستاده است.

وحیدی با بیان اینکه چهل است ملائکه به این مردم درود فرستادند تصریح کرد: نه تنها مسلمانان بلکه آزادیخواهان چون ونزوئلا به شهدا تمسک می‌جویند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه افرادی که دم از مذاکره می‌زنند یا جاهل‌اند یا معاند خاطرنشان کرد: نتیجه مذاکره معلوم است و ما نباید دوباره این تجربه را تکرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما حق نداریم درباره سرنوشت ملت‌های منطقه مذاکره کنیم گفت: آیا باید مذاکره کنیم که از آرمان‌های خود دست بکشند و تسلیم شوند.

وحیدی با بیان اینکه وقتی امریکا در جنگ پیروز نشد می‌خواهد در یک مذاکره  دستاوردهای ما را را نابود کند اظهار داشت: اروپایی‌ها اعلام می‌کنند که موشک جمهوری اسلامی بر خلاف برجام است و آن‌ها می‌خواهند توان دفاعی را از ما بگیرد.

وی با اشاره به اینکه به کفار نباید اعتماد کرد افزود: برخی که داعیه روشنفکری دارند که چهار لغت را سر هم می‌کنند که یک جریان بزرگ الهی که در حال شکست دشمن است، نابود کند و به نفع دشمن اقدام کنند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه اگر ما بلغزیم حجتی بر ما نیست تصریح کرد: ما صدق راه الهی خود را می‌بینیم و نباید از آن جدا شویم.

وی با اشاره به اینکه نباید از مسیر شفاف حق منحرف شویم گفت: ۹ دی رسوا کننده افرادی بود که روزی دم از راه امام می‌زدند اما لغزیدند و در راه جهنم افتادند.

وحیدی با اشاره به اینکه امروز فشار اقتصادی هست خاطرنشان کرد: نباید با فشار اقتصادی راه را تغییر دهیم بلکه باید بایستیم و این موانع را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از عدم نتیجه فشارها نگران است گفت: اکثر مشکلات از بی تدبیری‌ها است و بخشی از آن به تحریم‌ها بر می‌گردد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه ما باید راه‌های مقاومت و جدید را برای بی‌اثر کردند تحریم‌ها بیابیم اظهار داشت: هر وقت از دستاوردهای انقلاب جدا شدیم ضربه خوردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس