محسن رضایی نمایه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: بدون تردید، پرچم مبارزه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت بر زمین نخواهد ماند.

به گزارش مشرق، محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس، شهادت همرزم دیرین خود را با صدور پیامی تسلیت گفت.

متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین
سرداری از سروقامتان مجاهد سپاه اسلام و برادری صمیمی از همرزمان دیرین به خیل یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از بزرگ پرچمداران جهاد و شهادت و از تربیت یافتگان مکتب سیدالشهدا بود که لحظه ای از مجاهدت در راه خدا دریغ نورزید. سلیمانی، سرباز فداکار امام و رهبر معظم انقلاب در همه میادین سخت جهاد بود.

شهادت، آرزوی دیرین در همه دوران حیاتش بود. او از بین ما رفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست ولی دوست و دشمن بداند خون پاکش درخت نهضت بین المللی اسلام و مکتب سیدالشهدا علیه السلام را بارورتر خواهد ساخت و بادست خونخواهان حاج قاسم در سراسرجهان، انتقام سختی از مستکبرین تروریست خواهد گرفت.

بدون تردید، پرچم مبارزه سپهبد شهید سلیمانی و جبهه مقاومت بر زمین نخواهد ماند و در اقصی نقاط عالم اسلام تا به اهتزاز درآمدن بیرق لا اله الا الله بر قلل رفیع آن، دوش به دوش سرداران ومجاهدان به پیش خواهد رفت.

شهادت خونین و پرافتخار این مجاهد بزرگ وهمراهانش، به ویژه همسنگر مجاهد او ابومهدی المهندس را به امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران، فرماندهان و همرزمانم در نیروهای مسلح وخانواده های محترم و سرافراز شهیدان بزرگوار، تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق، علو درجات این عزیزان را مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس