لبنان

رژیم صهیونیستی که از واکنش احتمالی حزب‌الله لبنان نسبت به ترور سردار سلیمانی به شدت نگران است، پرواز جنگنده‌های خود بر فراز لبنان را افزایش داده و گشتی‌های نظامی در مناطق مرزی را متوقف کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العالم، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش در ارتفاع پایین بر فراز آسمان منطقه صیدا به پرواز در آمده‌اند. همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز مزارع شبعا و ارتفاعات جولان به پرواز در آمده‌اند.

این در حالی است که از مناطق مرزی رژیم ‌صهیونیستی با لبنان گزارش می‌رسد که گشتی‌های معمول اسرائیل در مجاورت مناطق مرزی از ترس عملیات احتمالی حزب‌الله لبنان به صورت کامل متوقف شده است.

خبرنگار النشره در منطقه حاصبیا نیز گزارش داد که مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی در التهابی گسترده قرار گرفته‌اند و گشتی های معمول رژیم صهیونیستی در مجاورت مناطق مرزی به ویژه بین محورهای الوزانی و جبل الشیخ در مجاورت مزارع شبعا کاملا متوقف شده است.

وزارت جنگ آمریکا دیشب اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در عملیاتی با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسانده است. نیویورک تایمز گزارش داد که این حمله توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی انجام شده است.

در جریان حمله هوایی ارتش آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد در بامداد جمعه، کاروان تشریفات نیروهای الحشد الشعبی هدف قرار گرفت و علاوه بر شهید سلیمانی و المهندس، «محمدرضا الجبری»، مسئول روابط عمومی و تشریفات این سازمان بعلاوه تعدادی از همراهان ایشان به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان این حمله را تأیید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ج ط IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    17 4
    مگه سردار لبنانی بود که انتقامش رااونها بگیرن بخدا آقا دستور بده ما اسرائیل را برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهیم کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس