حزب توسعه و عدالت

حزب توسعه و عدالت پیرامون شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پیامی گفت: حاج قاسم سلیمانی نمادی از اتحاد ملت ایران با هر گرایش سیاسی است و البته در سطح منطقه و بین المللی نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش مشرق، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی پیرامون شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که حاج قاسم سلیمانی نمادی از اتحاد ملت ایران با هر گرایش سیاسی است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 


بسم الله الرحمن الرحیم


مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهادت برای حاج قاسم سلیمانی برکت بود؛ زیرا که او دیر زمانی دل‌تنگ یاران سفرکرده‌اش بود و برای ما مایه تسلیت و تعزیت و دل‌شکستگی است؛ زیرا که فقدان دلیر سرداری به قوت اراده و تدبیر او سخت ناگوار است.

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی عمیقا این حادثه تلخ را به محضر حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، همه مردم ایران، مسلمانان جهان و خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت می‌گوید. منش سیاسی سردار سلیمانی بسیار جالب و محل تامل است.

لازم است همه‌ مردم ایران به ویژه جوانان به بهانه‌ این حادثه‌ تلخ، بار دیگر نگاهی به نحوه ورود ایشان به مسائل داشته باشند. این حادثه را می‌توان احیای شعارهای انقلاب اسلامی دانست که جنایات آمریکا را به نسل جوان امروز نیز یادآور می‌کند. امروز همه‌ی آنهایی که به ایران و اسلام علاقه دارند، فارغ از هر گرایش سیاسی و جناحی همنوا با یکدیگر شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد. انتقام سختی از تروریست‌های آمریکایی و صهیونیست نیز در راه است. سربازانی که با هواپیما به غرب آسیا فرستاده شده‌اند، با تابوت به کشورهای خود بازخواهند گشت.

این اتفاق، حماقت محض تصمیم‌گیران و تصمیم سازان کاخ سفید را نشان می‌دهد. این حادثه در این زمان، همه‌ی مردم ایران و دوست داران انقلاب اسلامی در سطح بین الملل را همدل نموده و خشم شدید آن‌ها در برابر آمریکا را برافروخته می‌کند. 
تشییع ایشان روح دیگری به جبهه مقاومت خواهد داد. حاج قاسم نمادی از اتحاد ملت ایران با هر گرایش سیاسی است و البته در سطح منطقه و بین المللی نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. در این حادثه بار دیگر سخن امام خمینی(ره) تعبیر خواهد شد: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس