کد خبر 1026132
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
نصرالله

دبیر کل حزب‌الله لبنان، شهادت را هدف نهایی سردار سلیمانی توصیف کرد و گفت:‌ «به این شهادت با عظمت و به این عاقبت، غبطه می‌خورم».

به گزارش مشرق، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به خبر ترور و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی، اعلام کرد که او به شهادت وی، «غبطه» می‌خورد.

نصرالله با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی عراق گفت:‌ «به این شهادت باعظمت و این عاقبت، غبطه می‌خورم. ماهایی که بعد از ایشان باقی مانده‌ایم، راه او را تکمیل و اهدافش را محقق و پرچشم را در همه میادین [جهاد] برافراشته خواهیم کرد».

بیشتر بخوانید:

بیانیه ستادکل نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سلیمانی

هشتگ فارسی و انگلیسی سردار سلیمانی ترند جهانی شد

اج قاسم یک نفر نیست، یک تفکر است

متن پیام سید حسن نصرالله بدین شرح است:

پیام سید حسن نصرالله به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (الأحزاب/٢٣)

اینک برادر عزیز و فرمانده بزرگ، حاج قاسم سلیمانی به غایت آمال و گرانسنگ‌ترین آرزویش رسید و به مدال رفیع شهادت دست یافت و به حق، به سیدالشهدای خط مقاومت بدل شد.

من به مناسبت این شهادت و سپس فقدان این فرمانده شجاع و پیش‌گام و الگو و اسوه و پدر مهربان همه‌ی مقاومان و مجاهدان منطقه‌مان گرم‌ترین تبریک‌ها و سپس صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها را به پیشگاه سرور و اماممان، صاحب الزمان(عج) و حضرت امام آیت الله العظمی خامنه‌ای(دام ظله) و مراجع عظیم الشأن و برادران عزیز مسئول در جمهوری اسلامی به‌ویژه فرماندهی سپاه پاسداران و فرد فرد ملت عظیم و مقاوم ایران و به‌ویژه خانواده‌ی محترم و مجاهد حاج قاسم عرض می‌کنم.

شهادت گوارای وجودش. من در این شهادت عظیم و این عاقبت خیر در مکتب حسین و زینب(ع) به او رشک می‌برم.

ما صحنه و وضعیت را این‌گونه می‌بینیم. اینک ما مانده‌ایم، راه او را ادامه خواهیم داد و شبانه‌روز برای تحقق اهدافش خواهیم کوشید و پرچمش را در همه‌ی میدان‌ها و عرصه‌ها و جبهه‌ها بر دوش خواهیم داشت.

پیروزی‌های خط مقاومت به برکت خون پاک وی افزایش خواهد یافت، همان‌سان که پیش از این با حضور دائمی و جهاد خستگی‌ناپذیر او گسترش یافته بود. همچنین قصاص عادلانه از قاتلان جنایت‌پیشه‌ی وی که پلیدترین اشرار جهان هستند مسئولیت و امانت و وظیفه‌ای بر عهده‌ی همه‌ی مقاومان و مجاهدان جهان است.

این قاتلان امریکایی ان‌شاءالله نخواهند توانست به هیچ کدام از اهدافشان از این جنایت عظیم دست یابند. و بالعکس، همه‌ی اهداف حاج قاسم به واسطه‌ی عظمت روح و خونش به دست برادران و فرزندان و شاگردان و مقاومان و مجاهدان همه‌ی ملت‌های امت محقق خواهد شد؛ ملت‌هایی که زیر بار ذلت مستکبران و زورگویان نمی‌روند و در مقابل ایشان زانو نمی‌زنند.

برای فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله تعالی علیه) و همه‌ی مجاهدان عزیزی که با او به شهادت رسیدند به‌ویژه برادر و فرمانده بزرگ، شهید ابومهدی مهندس(رضوان الله تعالی علیهم جمیعا) بزرگی و عزت و رفعت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

سید حسن نصرالله
جمعه ۳ ژانویه‌ی ۲۰۲۰م.
۷ جمادی الاولی ۱۴۴۱هـ.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    57 9
    خدا حافظ شما باشد سید بزرگوار تعبیر بجایی بکار بردید : سیدالشهدای خط مقاومت
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    26 19
    ترامپ احمق در این بازی شطرنج سرباز و رخ از تو نمیگیریم بلکه منتظر کیش و مات ما باش
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    40 5
    انتقام میگیریم زودتر از انچه فکر میکنند وسهمگینتر از انچه گمان میکنند
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    19 7
    انتقام میگیرم زودتر از آنچه فکر میکنندوسهمگینتر از آنچه به ذهنتان خطور کند
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    2 0
    من پارسال چند جا نوشته بودم حاج قاسم شهید زنده هست ایشون سالها قبل مقدر شده بود شهید شوند ولی خب مسئولیتی در زمین داشتند که باید انجام میدادند و اون نبرد با داعش و امن کردن خاورمیانه بود ایشون خاکی نبود افلاکی بود
  • یوسفی نژاد IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    سردارمان در 63 سالگی (سن رحلت پیامبر عظیم الشان) در مجاورت عتبات عالیات سحرگاه جمعه میلاد حضرت زینب بدست اشقیا به ارزوی خود رسید تبریک به سردار دلاور و تسلیت به همه انسانها جدا از هر دین-مذهب
  • امیین IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    ما باید غبطه بخوریم ، سید حسن نصر الله که خودش شهید بالقوه هست و سایه شهادت دنبالشه دیر یا زود
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    شما را بخدا سید عزیز را هر چه زودتر به داخل ایران بیاورید.دلهای ما تحمل داغ دیگری ندارد......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس