حاج قاسم نمایه

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامی ماندگار و پر افتخار برای جهانیان، محبوب قلوب مجاهدان فی سبیل الله، مستضعفان عالم و بویژه ملت بزرگ ایران بود.

به گزارش مشرق، پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت عروج ملکوتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلً

سردار سرافراز و پر آوازه سپاه توحید و فرمانده قلوب نیروهای مجاهد راه خدا در تمام این کره خاکی سرانجام آسمانی شد و روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست! سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامی ماندگار و پر افتخار برای جهانیان، محبوب قلوب مجاهدان فی سبیل الله، مستضعفان عالم و بویژه ملت بزرگ ایران بود.
جای جای سرزمین های منطقه مقاومت، قلل سر به فلک کشیده، مرزهای آبی و دشتهای پهناور خطه های مقاومت و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران از دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های این فرمانده بی نظیر به خود می بالند و رزم بی امان او در پیکار با ستمکاران و فرماندهی عملیات‌های متعدد آزادسازی مستضعفان از چنگال ستمگران در یاد و خاطره مردم جهان برای همیشه ماندگار و جاویدان است.
سردار سلیمانی عارفی عاشق و نمونه‌ای بارز از شرف و غیرت و مردانگی مجاهدان راه خدا در مقابل دشمنان بود. این شهید سعید با آنکه عمر و جوانی خود را وقف دفاع از اسلام کرد و با حضور در هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی در سلسله عملیات‌های پیروزمند آن دوران هشت ساله، بارها به شرف جانبازی نائل آمد، اما هیچ گاه از پای ننشست و با تعهدی مثال زدنی و سینه‌ای مملو از عشق به سالار شهیدان به عنوان فرمانده بی‌بدیل جبهه‌های مقاومت همچنان به ایثار و فداکاری خود ادامه داد تا سرانجام در مسیر دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس شهادت این فرمانده غیور و همچنین همرزمان عزیزش و شهید ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی عراق را به محضر قطب عالم امکان امام عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا، عموم مستضعفان عالم، فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران جبهه‌های مقاومت، فرماندهان و همرزمانش در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معظم شان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای همرزمان فداکار و خانواده معزز شهیدان این جنایت آمریکا، از درگاه خداوند متعال صبر و اجر بی پایان مسئلت می نماید. یاد و نامشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
۱۳۹۸/۱۰/۱۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس