نیروهای آمریکایی

به دنبال ترور سردار شهید سلیمانی، شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داد که نظامیان تروریست آمریکایی به بالاترین سطح آمادگی در منطقه درآمده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از شبکه فاکس نیوز گزارش داد که نظامیان تروریست آمریکا در منطقه غرب آسیا به بالاترین سطح آماده باش درآمدند.

به دنبال ترور سپهبد شهد قاسم سلیمانی به دست نیروهای آمریکایی، مقامات عالی ایران از جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ایران تاکید کرده‌اند که انتقام سختی در راه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون اسراییل: ایران انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیرد

فیلم جدید از محل شهادت حاج قاسم سلیمانی

تدابیر امنیتی شدید در اطراف سفارت آمریکا در بغداد

صبح امروز نیز جنگنده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی غربی به پرواز در آمدند. 

پنتاگون اعلام کرده است که دستور ترور سردار سلیمانی از سوی دونالد ترامپ مورد تایید قرار گرفته بود. 

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

در بیانیه پنتاگون آمده است: «ارتش آمریکا به دستور رئیس‌جمهور با کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دفاعی قاطعی برای حراست از پرسنل آمریکا در خارج از کشور انجام داده است.»

پنتاگون در ادامه این بیانیه در ادعایی بی‌اساس گفت، سردار سلیمانی در حال طراحی برنامه‌هایی برای حمله به دیپلمات‌ها و نیروهای آمریکا در عراق و سراسر منطقه بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مادرومعلم میگه، مرگ برآمریکا IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    2 0
    بایددرخاک امریکاودرسرزمین های اشغالی، دربین مقامات بلندپایه ی صهیونیست‌ها به دنبال انتقام باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس