حاج قاسم نمایه

بدون تردید آثار وبرکات این خونهای پاک ، گرد وغبار فتنه و توطئه را از عراق عزیز و ایران سربلند و دیگر بلاد اسلامی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان آن بزرگمرد مقاومت اسلامی پیام تسلیتی منتشر کرد که متن آن را در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم


من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه ،فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ،و مابدّلوا تبدیلا

ملت بزرگ و انقلابی ایران

شهادت انسان ساز و تاریخ ساز  سردارتربیت یافته مکتب امام خمینی ، حاج قاسم سلیمانی و همراهان آن بزرگمرد مقاومت اسلامی را به محضر رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و شما مردم شهید پرور که مفتخر به تربیت سربازان بی نظیر برای جبهه حق هستید تبریک و تسلیت می گوئیم.


مصیبت فقدان این سردار دلاور بدون تردید برای همه ملت ما و ملتهای اسلامی تلخ و سخت خواهد بود.اما به فرموده ی  رهبر معظم انقلاب اسلامی انتقام جبهه مقاومت اسلامی سخت تر خواهد بود.آمریکای جهانخوار و صهیونیسم جهانی با این اقدام تروریستی برای بار دیگر نشان دادند ،پرچمدار اصلی تروریسم جهانی ذات خبیث و دولتهای پلید آنان است.


شهادت سردار سلیمانی و در کنار او مجاهد بزرگ اسلام حاج ابومهدی مهندس و دیگر همراهان ایشان،نشانی روشن و هدایتگر از بهم پیوستگی و وحدت مجاهدان مقاومت اسلامی در منطقه و جهان است.


بر این باوریم هر چند این واقعه عظیم   و بزرگ است اما برکات و آثار این خونهای پاک، بسی بزرگتر بوده و تقویت و بالندگی و نشاط بیشتر مقاومت اسلامی را در  تطهیر بلاد اسلامی از لوث وجود استکبار و صهیونیسم خبیث  ، در پی خواهد داشت.


بدون تردید آثار وبرکات این خونهای پاک ، گرد وغبار فتنه و توطئه را از عراق عزیز و ایران سربلند و دیگر بلاد اسلامی خواهد داشت.


شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور این افتخار بزرگ را به ارواح پاک آن شهیدان سرافراز به ویژه روح مطهر حاج قاسم عزیز،تبریک گفته و فقدان جانکاه آن سردار دلها را به محضرحضرت  ولیعصر  ارواحنا فداه و نائب برحقش امام خامنه ای و امت مسلمان و ملت بزرگ ایران ،به ویژه مردم و رزمندگان داغدار استان دلاورخیز کرمان و بالاخص به همسر مکرمه و فرزندان عزیز و خانواده آن شهید بزرگ جبهه ی مقاومت جهانی اسلام تبریک و تسلیت گفته و از خداوند عزیز و منتقم جبران این مصیبت بزرگ را با خواری و ذلت بیشتر آمریکای جهانخوار تمنا می نماید.


ائمه جمعه سراسر کشور در اقتدا به پیشوای بزرگ امت اسلامی با اعلام سه روز عزای عمومی همه ملت بزرگ ایران را به شرکت در تشییع تاریخی این بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و اقامه آیین های شکوهمند تجلیل از مقام ایثار وشهادت این شهیدان والا مقام فرا می خوانند.


والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته


شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس