کد خبر 1026047
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
پیام نماینده ولی فقیه در نیروی قدس| افتخار سردار سلیمانی این است که به دست آمریکایی‌های جنایتکار به شهادت رسید

گردان های فلسطینی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند: فلسطین در دل و جانش بود

سرویس جهان مشرق - گردان های فلسطینی ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، تاکید کردند که آن شهید برای فلسطین و قضیه فلسطین زحمات بسیاری کشید و آمریکا باید عواقب این اقدام خود را متحمل شود.

یکی از رهبران بزرگ گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش اسلامی حماس شهادت سردار قاسم سلیمانی و برداران شهیدش را تسلیت گفته و تاکید کرد که محور مقاومت رهبری شجاع را از دست داد، کسی که فلسطین با جان و روح آمیخته بود.

بیشتر بخوانید:

بن جدو: آمریکا خط قرمز را زیر پا گذاشت

پیام حاتمی کیا در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

قالیباف: آمریکا بداند که انتقام ملت ایران شکننده خواهد بود

جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین نیز ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، اعلام کرد که «این شهید، شهید فلسطین و ملت فلسطین است و شهادت ایشان نقطه عطفی در تاریخ آزادی سرزمین های اشغالی است».

جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که «اقدام آمریکا به ترور سلیمانی، خودکشی سیاسی است که بازتاب های ویرانگری بر طرح های دشمنان امت اسلام و نقشه های اشان خواهد داشت».

این جبهه تاکید کرد که «پاسخ محور مقاومت در برابر این ترور، سرآغاز پیروزی و موفقیتی راهبردی در شکست دشمنان امت اسلام است».

از جهت دیگر، «طلال ابو ظریفه»، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک، شهادت سردار قاسم سلیمانی را به ملت ایران و خانواده آن شهید تسلیت گفت و عواقب این جنایت را متوجه آمریکا دانست.

وی گفت: واشنگتن ساده لوح است، اگر تصور کند، ترور سردار سلیمانی بر جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی و حمایتش از نیروهای مقاومت و مبارزه با طرح آمریکا و قرارداد قرن تاثیر بگذارد.

وی تاکید کرد که ایران قدرت و توان ادامه راه و پایبندی به مواضع و اصول منطقه ایش را دارد که در این باور خلاصه می شود که آمریکا شیطان بزرگ و دشمن تمام ملت های منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    5 0
    آمریکایی ها با کمک عوامل خود ده روز مانده به اربعین جاده های کربلا را بسته بودند و از طریق عامل خود مقتدا صدر که دو بار به ایران آمد پیام فرستاده بودند که قصد دارند کربلا را تصرف کنند اما ایران تا زمان بمباران مقر حشد مرتب عوامل اغتشاشگر امریکایی را مردم و از ارتش می خواست که آنها را اسکورت کنند حتی مرجعیت عراق در بیانیه های خود آنها را معترضین معمولی معرفی نمود حالا می بینید عدم دشمن شناسی
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 0
    بهترین زمان است این لانه جاسوسی آمریکا و عربستان برای همیشه بسته شود اگر هم بسته نشه با موشک کاتیوشا شخم زده بشه
  • زینب IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    سردار قاسم سلیمانی، ندای هل من ناصرا ینصرنی مظلومین و ضعیفان و بی دفاعان جهان اسلام و سراسر دنیا بود ... از این به بعد زمانی که میگیم السلام علیک یا اباعبدالله الحسین، السلام علیک یا اصحاب الحسین چهره پراقتدار این سردار شهید در ذهنمون متصور میشه. از این به بعد تاریخ ایران و تاریخ اسلام رشادتمندی های این سردار عزیز رو در خودش ثبت و ضبط میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس