مصطفوی

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: قلعه‌نویی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است هر چند که مسئولان سپاهان با حضورش در تیم ملی مخالفت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، داریوش مصطفوی در خصوص رفتن تاج از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از ابتدا هم مخالف استعفای تاج از ریاست فدراسیون فوتبال بودم چون شرایط استعفا وجود نداشت. در حال حاضر با بحران داخلی که مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال مربوط می‌شود مواجه هستیم. به هر حال مهدی تاج با بیماری مواجه بود و چون مجوز پزشکی را هم داشت تصمیم به کناره‌گیری از ریاست فدراسیون گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمی‌خواستیم ویلموتس سرمربی تیم ملی بماند/ به لیورپول نرفتم تا در روسیه بمانم

وی ادامه داد: در گذاشتن سرپرست فدراسیون فوتبال با توجه به مشکلات فراوانی که داریم باید آدمی در راس کار قرار می‌گرفت که هم ابعاد داخلی فوتبال و هم بعد خارجی را متوجه باشد. امیدوارم دوستان موفق شوند هر چند که کار سختی در پیش دارند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ویلموتس مربی بود که دنبال زیاده خواهی بود. باید آدمی مثل تاج در راس کار قرار می‌گرفت که ابعاد فوتبال را بلد باشد. اشخاصی که خیلی موضوعات ریز فوتبال را بلد باشند در فدراسیون کم هستند. در نهایت معتقد هستم در شرایط فعلی قلعه‌نویی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است هر چند که مسئولان سپاهان با حضورش در تیم ملی مخالفت خواهند کرد. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ad IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    تضعیف همه چیز و همه کس برای پرسپولیس بازی تکراری ......
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    1 1
    قلعه نوعی خوبه اما همیشه مرد دوم ی شدن هست ممکنه تیم را نبره جام جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس