کد خبر 1025736
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
روحانی نمایه

آقای روحانی می‌گویید شرایط کشور جنگی است و شما در شرایط صلح، آن وعده‌ها را داده بودید. بسیار خب! از ۹۲ تا ۹۶ که ترامپ نبود، چه کردید؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

این پرسش اعتراضی را سایت نامه‌نیوز از سایت‌های حامی دولت مطرح کرده و می‌نویسد: حرف‌های جدید آقای روحانی نشان داد که گویا مسئله فقط سبک زندگی ایشان نیست، بلکه ثلمه دیگری هم به ما وارد شده که شاید تا امروز چندان از آن مطلع نبودیم. آن هم درباره سبک فکر کردن آقای رئیس‌جمهور محترم است. به این سخن دقت کنید: «برخی‌ها خطاب به دولت دوازدهم می‌گویند که چرا عین قول‌هایی را که اول دولت دادید، نمی‌توانید عمل کنید؟ ما در شرایط صلح آن قول‌ها را داده بودیم و بعد وارد شرایط جنگ شدیم و این جنگ را هم ما انتخاب و شروع نکرده و حتی بهانه را هم ما به دست دشمنان ندادیم». الحمدلله که این بار نه این جمله تکذیب شده و رسانه‌ای متهم شده که تحریف و تقطیع کرده یا تحلیلی ناقص منتشر کرده است. بی‌کم‌وکاست و بی‌هیچ اضافه‌ای تصویر آقای رئیس‌جمهور هنگام بیان این جملات در فضای رسانه‌ای منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

اگر به حرف خود باور دارید چرا مسیر دولت را تغییر نمی‌دهید؟

فیلم/ سریال "اگر تحریم نبود"های روحانی!

فیلم/ زاکانی: به شعور مردم توهین نکنید

واکنش توییتری‌ها به شرایط جنگ و صلح روحانی +تصاویر


عجب! پس آقای روحانی شما رئیس‌جمهور صلح بودید و ما نمی‌دانستیم، شما قرار بود در شرایط گل و بلبل مملکت را به سامانی برسانید. اصلا هم زمانی که شما آمدید هیچ تحریم و فشاری نبود! خب چرا این را همان اول نگفتید؟ چرا به مردم نگفتید که فقط اگر همه‌چیز مهیا باشد و هیچکس به شما هیچ انتقادی نکند، همه اروپایی‌ها و امپریالیسم و ممالک غرب و شرق جلوی ما سجده کنند و گوش به فرمان ما باشند شما می‌توانید حکمرانی کنید و آن طور که با نشان دادن کلید و آن لبخندتان فریاد زدید که چنین و چنان می‌شود که بیا و ببین! نه آقای رئیس‌جمهور ما هم حرف‌های شما را به خاطر داریم؛ به صورت کامل!


آقای رئیس‌جمهور، مگر ترامپ سال۹۲ رئیس‌جمهور بود؟ آقای روحانی اولا بخش قابل توجهی از وعده‌های شما که فیلم آن موجود است، صوت آن موجود است، متن آن موجود است ربطی به تحریم نداشت و آنقدر هم زیاد است که در این سیاهه فعلی نمی‌گنجد. خب به‌جای اینکه مشاور محترمتان لحظه‌به‌لحظه توئیت کند و از زمین و زمان بنویسد اندکی هم وقت بگذارد و با استفاده از تکنولوژی وی‌ای‌آر که امروز در فوتبال و بعضی ورزش‌ها استفاده می‌شود، آن وعده‌ها را برای شما مرور کند. ما که یادمان هست اما دوباره به یاد شما بیاید. ثانیا آقای رئیس‌جمهور آن دسته از وعده‌های شما که درباره تغییر شرایط سیاست خارجی بود که در زمان باراک اوباما و به مدد توفیق‌های حاصل از برجام قابل تحقق بود و مواردش را خود شما بهتر از ما می‌دانید. ثالثا آقای رئیس‌جمهور از ۹۲ تا ۹۶ که ترامپ نبود چه کردید؟ کجا بودید؟ وعده‌های‌تان چه شد؟


آقای روحانی به خدا که شما مسئولید و به خدا که این مسئولیت بار سنگینی است. تا وقتی که در پاستور هستید رئیس‌جمهور همه کشورید، چه جنگ شود و چه صلح. اگر این حرف‌ها را دیگران برای شما قلمی کرده‌اند، با شدیدترین برخورد آنها را مواخذه کنید و اگر به ذهن خودتان رسیده و گفته‌اید، اندکی تأمل کنید؛ این حرف‌ها مناسب شما نیست.


شاید کلامی از حضرت امیر(ع) مناسب این حرف‌های شما باشد، «هنگامی که رعیت حق والی را ادا کند و والی حق رعیت را ایفا کند، میان‌شان حق والا می‌گردد و شیوه‌های دین‌داری پدیدار می‌شود و نشانه‌های عدالت پابرجا می‌گردد».


به واقع که مردم به شما رأی داده‌اند و حتی آنها که به شما هم رأی نداده‌اند به نظام رأی داده‌اند و حق شما اداء شده و حالا نوبت اداء حق مردم است و حق مردم شنیدن این حرف‌های عجیب از سمت شما نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی GB ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    خدایا این ۱۴۰۰ کی میرسه.
  • سربدار IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    درود بر حاج حسین خداوند پشت و پناهتان باشد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    از سر دلسوزی برای مردم یا دعوای سیاسی مساله این است اگر اولی باشه خدا خیرت بده اگه دومی باشه خدا به صراط مستقیم هدایتت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس