کد خبر 1025675
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
رئیس شورای عالی سیاسی یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اولین روز سال جدید میلادی ضمن تمجید از موفقیت‌ها و دستآوردهای نظامی این کشور در سال ۲۰۱۹ ، سند چشم‌انداز ملی برای ساختن کشوری پیشرفته در سال ۲۰۲۰ را رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه در سخنانی به مناسب فرا رسیدن سال جدید میلادی به دستآوردهای و موفقیت‌ها و پیروزی‌های ارتش و مردم این کشور در سال گذشته میلادی اشاره کرد و آن را ستود.

ببینید:

فیلم/ لحظه سرنگونی پهپاد جاسوسی سعودی در یمن

وی گفت که کشورهای متجاوز سعی دارند با همه توان خود مانع برپایی دولت در یمن شوند و این کشور را به خصوص در مناطق و استان‌های جنوبی تحت سیطره خود تجزیه کنند.

به گزارش المسیره، مهدی المشاط «سند چشم انداز ملی برای ساختن کشوری مدرن و پیشرفته در سال ۲۰۲۰» را در حضور نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن و برخی از وزرا و مسئولان آن رونمایی و مرحله اول آن را آغاز کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن درباره سند چشم اندازی ملی ۲۰۲۰ گفت: «این سند شامل یک سری اسناد راهبردی قابل اجرا است و برای بهره‌برداری سیاسی و تبلیغات رسانه‌ای نیست».

وی از همه نهادها و دستگاه‌های مربوطه خواست تا مسئولیت خود برای اجرای این سند ملی بر عهده بگیرد.

مهدی المشاط افزود: «موفقیت‌ها و ضربات دردناک یمن به دشمنان در سال ۲۰۱۹ که نقش بسزایی در تغییر معادلات نظامی و جغرافیای سیاسی در منطقه داشته و همچنین تقویت توان دفاعی و توسعه صنایع نظامی خود در زمینه‌های مختلف را می‌ستاییم».

وی در ادامه از همگان خواست تا تلاش خود را برای کار و جهاد و سازندگی و در نهایت پیروزی یمن در سال ۲۰۲۰ دوچندان کنند.

المشاط در پایان سخنرانی خود تاکید کرد که یمن به تلاش تاریخی خود برای دفاع از موضوعات مربوط به امت اسلامی و در رأس آن فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس