هفته اول بهمن؛ اعلام کاندیداهای نهایی شورای ائتلاف در استان‌ها

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف گفت: بر اساس پیش‌بینی ما در هفته اول بهمن، نتیجه نهایی نظرسنجی‌ها مشخص و کاندیداهای نهایی در حوزه‌های انتخابیه به مردم معرفی می‌شوند.

به گزارش مشرق، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با اشاره به روند مثبت شکل گیری شوراهای استانی و شهرستانی ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب در همه استان‌ها، شهرستان‌ها و 203 حوزه انتخابیه تشکیل شده و مجامع نیروهای انقلاب نیز در مرحله اول در سراسر کشور برگزار شده است.

قدیمی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همه حوزه های انتخابیه اقدام به بررسی نیروهای مومن و کارآمد و تطبیق آنها با شاخصه های مشخص شده برای نماینده تراز انقلاب اسلامی کرده و توانمند ترین نیروها را به مردم معرفی خواهد کرد، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، شوراهای ائتلاف شهرستان ها با برگزاری مجامع نیروهای انقلاب در مرحله دوم می توانند برای هر حوزه انتخابیه ، 3 الی 5 برابر ظرفیت کاندیدای دارای صلاحیت مدنظر را با رای موافق اعضای مجامع عمومی جهت قرارگرفتن در فرایند نظر سنجی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید:

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اضافه کرد: بعد از مشخص شدن کاندیداهای واجد شرایط جهت حضور در مجامع شهرستانی، شوراهای ائتلاف موظف هستند طی دو هفته و حداکثر تا 18 دی ماه ۹۸، نسبت برگزاری مجامع دوم اقدام و اسامی کاندیداهای مورد نظر را برای انجام نظرسنجی در اختیار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار دهند.

قدیمی افزود: تا کنون (چهارشنبه ۱۱دی ماه) ۶۵حوزه انتخابیه اقدام به برگزاری مجامع دوم و معرفی گزینه های خود برای قرارگرفتن در فرایندنظرسنجی کرده اند و ۱۳۸ حوزه انتخابیه نیز در حال برگزاری مجامع و تکمیل این روند هستند.

وی با بیان اینکه نظرسنجی برای مشخص شدن کاندیداهای نهایی در هر حوزه انتخابیه از اواسط هفته آینده آغاز خواهد شد، گفت: بعد از اعلام اسامی، فرم های نظرسنجی به نام افراد تنظیم و روند نظرسنجی از مردم برای انتخاب گزینه های نهایی، آغاز خواهد شد.

معاون امور استان های شورای ائتلاف تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ما در هفته اول بهمن ماه، نتیجه نهایی نظرسنجی ها مشخص و کاندیداهای نهایی در حوزه های انتخابیه که بر اساس نظرسنجی های دقیق علمی مشخص شده اند، به مردم معرفی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دیده بان IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    فقط وحدت نیروهای انقلابی ومومن راه گشاست! خواهشا احساس تکلیف همه قلمبه نشه که باز ملت بایدتاوان خودخواهی برخی روبدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس