کد خبر 1025582
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
حمید استیلی

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: قول می‌دهم بازیکنان تیم امید نهایت سعی و تلاش خودشان را برای خوشحال کردن دل مردم انجام بدهند.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشانش گفت: جا دارد از پیشکسوتان عزیز تشکر کنم که باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شدند. در اینجا دیگر بحث آبی و قرمز نیست و شما دیدید که همه جوره مربی و مدیر در تمرین امروز حاضر شدند که این موضوع جای تشکر دارد.

وی با اشاره به نام یک اپراتور تلفن همراه که حامی تیم ملی امید شده است، گفت: این دوستان به همراه آقایان اخوان و... از تیم ملی حمایت‌های ویژه‌ای کردند و با وجود اینکه زمان کمی داشتیم همه‌گونه همکاری با ما انجام دادند. امروز شاید اولین جلسه تمرینی تیم امید بود که ما همه بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار داشتیم. خوشبختانه اردوی قطر ما هم با شرایط خوبی برگزار شد، هر چند هنوز نقاط ضعفی داریم ولی تلاش می‌کنیم این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حداقل برسانیم.

استیلی افزود: در بحث آمادگی جسمانی هر روز با جی پی اس روی بازیکنان کار می‌کنیم. خوشبختانه شرایط بچه‌ها خوب است اما باید قبول کنیم که گروه بسیار سختی داریم. بازیکنان ما هم انگیزه بالایی دارند تا بتوانند دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنند.

سرمربی تیم ملی امید با اشاره به کمک‌هایی که به این تیم صورت گرفته است، گفت: جا دارد از آقایان سلطانی‌فر و صالحی امیری تشکر کنیم که به این تیم کمک کردند. از بعضی از همکاران رسانه‌ای که در این دو سال همه جوره همکاری کردند تشکر می‌کنم. سعی کردیم در این مدت بهترین گزینه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر فنی انتخاب کنیم تا با مشکل مواجه نشویم. مهمترین مسئله در تیم امید وحدت تاکتیکی است، ولی از همه مهمتر احتیاج به دعای مردم است. من قول می‌دهم بازیکنان تیم امید نهایت سعی و تلاش خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای خوشحال کردن دل مردم انجام بدهند.

بیشتر بخوانید:

تازه داماد استقلالی در تمرین تیم امید +عکس

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود شاهرودی دلیل خط خوردن غلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فنی عنوان کرد اما شما این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اخلاقی عنوان کردید، گفت: خواهشی که من از شما دارم این است که چون تیم ما می‌خواهد به مسابقه اعزام شود خیلی مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنید. من عارف غلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی دوست دارم ولی خواهش می‌کنم از نفراتی که در اردو حضور دارند صحبت کنید. امیدوارم غلامی در تیم باشگاهی‌اش موفق باشد هرچند نام او در فهرست 50 نفره ما وجود دارد.

استیلی در خصوص اینکه آیا مهدی‌خانی و نورافکن در پست‌هایی که شما برای آنها در نظر گرفته‌اید جواب داده‌اند یا خیر، افزود: ما چند بازیکن چند پسته داریم. انتخاب بازیکن چندپسته برای ما خیلی سخت است. مهدی‌خانی و بقیه نفراتی که اشاره کردیم در تمرینات فوق‌العاده خوب بودند و ما سعی می‌کنیم به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم که اول تیم از آنها سود ببرد و بعد خود بازیکنان.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل پاداش بازیکنان حل شد یا خیر، افزود: بله، من در این دو روز که به اردو آمده‌ام، مدام به دنبال این مسائل بودم. دو روز پیش هم آقای سلطانی‌فر دستور داد تا کاری کنیم پاداش مرحله مقدماتی این بازیکنان با وجود آنکه زیاد نیست به آنها پرداخت شود. امروز هم قرار است این اقدام صورت بگیرد و پاداشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکنان بدهیم.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص اینکه چرا تیم امید نتوانست در 6 مسابقه دوستانه دروازه‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بسته نگه دارد، اظهار داشت: این صحبت شما فنی است و درست. ما روی دفاع فردی کمی مشکل داشتیم ولی سعی کردیم این مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برطرف کنیم. دفاع تیمی ما از دروازه‌بان تا مهاجم شکل می‌گیرد، ما مقابل قطر دو گل دریافت کردیم ولی تا دقیقه 86 اصلا موقعیتی به حریف نداده بودیم. فقط به خاطر اینکه برخی جابجایی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم این اتفاق رخ داد و دو گل دریافت کردیم. مهمترین مسئله برای ما دفاع تیمی است و با وجود اینکه زمان کمی داشتیم تا اینجا خوب پیش رفتیم. دفاع تیمی ما باید از دفاع فردی بهتر شود و قطعا روی این موضوع کار می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس