کد خبر 1025533
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
استراماچونی

قرار است پس از مذاکرات چند روزه، تکلیف آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی برای بازگشت به ایران امروز مشخص شود.

به گزارش مشرق، با گذشت سه روز از مذاکره بین نمایندگان باشگاه استقلال و وکیل استراماچونی، قرار است امروز (چهارشنبه) تکلیف نهایی این مربی مشخص شود.

انتشار قرارداد و عصبانیت وکیل استراماچونی
روز اول مذاکرات، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه علی خطیر و رحمان رضایی در یکی از هتل‌های دوحه قطر منتظر وکیل استراماچونی بودند که متوجه انتشار قرارداد استراماچونی در ایران می‌شوند. همین مسئله روند مذاکرات را بهم زد، چرا که وکیل استراماچونی با اعلام این مسئله به نمایندگان استقلال گفت که با این شرایط مذاکرات معنی ندارد. در ادامه، با اصرار نمایندگان استقلال، مذاکرات از سر گرفته می‌شود، اما انتشار قرارداد فضای مذاکرات را تغییر داده بود و حتی تا روز آخر نیز این کشمکش از طرف مقابل ادامه داشت.

حضور مدیربرنامه استراماچونی
قرار بود فدریکو پاستورلو مدیربرنامه‌های استراماچونی در مذاکرات شرکت کند، اما او در امارات بود و به دلیل شرایط سخت پروازی بین این کشور و قطر، از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه حرف‌هایش را مطرح کرد. نکته قابل توجه، تمایل زیاد پاستورلو به ادامه همکاری استراماچونی و استقلال بود.

پذیرفتن همه شروط استراماچونی به غیر از یک شرط!
در جریان مذاکرات، خواسته‌های استراماچونی از پرداخت به موقع اقساطی حقوقش، امکانات اولیه شامل زمین با کیفیت، پرداخت پول بازیکنان استقلال و ... مورد پذیرش نمایندگان استقلال قرار گرفت. پس از شرط‌های فنی از سوی استراماچونی، بحث به مسائل دیگر کشیده شد، از جمله نبودن یکی از اعضا در هیئت مدیره استقلال. وکیل استراماچونی گفت که این فرد مصاحبه‌ای علیه موکلش انجام داده که به گوش آنها رسیده است. او و استراماچونی خواستار یکسری تغییرات در بحث مدیریتی باشگاه شدند که البته وقتی این موضوع با وزارت ورزش و جوانان در میان گذاشته شد، مورد پذیرش قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید:

مذاکره با جانشین استرا؛ یک ایتالیایی دیگر روی نیمکت

سرمربی استقلال در فهرست ارسالی به AFC کیست؟

نحوه مدت قرارداد مشخص شد
با توجه به فسخ قرارداد یک طرفه از سوی استراماچونی با استقلال، باید قرارداد جدیدی در صورت ادامه همکاری منعقد شود. قرارداد قبلی دو ساله بود و اکنون وکیل استراماچونی خواهان قرارداد یک ساله شده است. در مذاکرات، دو طرف نتیجه گرفتند که قرارداد تا پایان فصل باشد، اما در صورت صعود استقلال به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد به صورت خودکار تمدید شود.

اینها بخشی از جزئیات مذاکره بین نمایندگان باشگاه استقلال و وکیل و مدیربرنامه‌های استراماچونی بود و صحبت‌های زیادی در خصوص دیگر مسائل مختلف شد که باشگاه استقلال با آن موافقت کرده است. قرار است استراماچونی تا عصر امروز پاسخ نهایی خود را بدهد. از روند مذاکرات چنین برمی‌آید که بازگشت استراماچونی پنجاه - پنجاه است.

مدیران استقلال نیز با توجه به این شرایط، در تلاش هستند در صورت عدم حضور استراماچونی، خیلی زود سراغ گزینه‌های مدنظر خود بروند. در این بین، گفته می‌شود فرهاد مجیدی به ایران برگشته و شاید دوباره مسئولان باشگاه با او برای پذیرفتن هدایت استقلال صحبت کنند. از طرفی در رابطه با حضور جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد در استقلال هم بحث‌هایی مطرح شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس