استراماچونی

یک سایت چکی به وضعیت سرمربی تیم فوتبال استقلال اشاره کرد و نوشت که دوران حضور او در این تیم قطعاً به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، سایت «Idens» جمهوری چک در گزارشی به اوضاع و احوال تیم فوتبال استقلال در روزهای پس از خروج آندره‌آ استراماچونی از کادر فنی این تیم اشاره و پیش‌بینی کرده که این مرد ایتالیایی هرگز به تهران بازنخواهد گشت.

این سایت نوشت: آندره‌آ استراماچونی دیگر سرمربی استقلال نیست. این بار دیگر قطعی است. این مرد ایتالیایی به دلیل مشکلاتی که در پرداخت حقوقش وجود داشت حاضر نشد به تهران برگردد و مدیریت باشگاه ایرانی هم به او گفته که دیگر روی او حساب نمی‌کند.

در ادامه این مطلب می‌خوانیم: بعد از باخت تیمش در هفته اول لیگ، استراماچونی از وجود عوامل خرابکاری سخن به میان آورد که اجازه ندادند مترجم او روی نیمکت بنشیند. سپس او استقلال را تهدید به خروج از این تیم کرد و این بار دلیلش نرسیدن به بازیکنان مد نظرش برای تقویت تیم بود. با این حال او 5 بازی اول فصل را نبرد. بعد از آن اما استقلال به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران شروع به پیشرفت کرد و در میان بهترین تیم‌های لیگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وزارت ورزش شرط غیرمتعارف استراماچونی را نپذیرفت

سایت چکی در ادامه می‌نویسد: استقلال باخت و استراماچونی هم به رم پرواز کرد. این بار دلیل او واریز نشدن حقوق به حسابش به دلیل تحریم‌های بانکی ایران از سوی آمریکا بود. با وجود پرداخت شدن بخشی از حقوق او از طریق سفارت ایران در ایتالیا، استراماچونی از بازگشت به تهران خودداری کرد و مدیریت قهرمان هشت دوره از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در تاریخ فوتبال ایران هم اعلام کرد که دیگر روی خدمات این مرد ایتالیایی حساب نمی‌کند. نظیر چنین مشکلاتی برای پرداخت حقوق سرمربی پیشین استقلال، وینفرد شفر هم وجود داشت. استراماچونی که تابستان امسال با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست، پیش از این هم در تیم اسپارتاپراگ با وجود خرید کلی بازیکن گران قیمت نتوانست نتیجه بگیرد و دوران کاری‌اش در این تیم خیلی زود به پایان رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هادی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    3 0
    به تخم مرغ میخوام نیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس