کد خبر 1025229
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
نجات جان یک کولبر در ارتفاعات اورامان/ مصدومیت ۲امدادگر هلال احمر

مدیرعامل هلال احمر کردستان از نجات جان یک کولبر گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات درکی اورامان خبر داد و گفت: آمبولانس هلال احمر در حین برگشت از عملیات دچار حادثه شد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل هلال احمر کردستان از نجات جان یک کولبر گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات درکی اورامان خبر داد و گفت: آمبولانس هلال احمر در حین برگشت از عملیات در دره سقوط کرد و دو امدادگر این جمعیت به شدت آسیب دیده‌اند.

ببینید:

فیلم/ ۵ اقدام لازم برای کنار گذاشتن اقتصاد کولبری

محمدباقر محمدی در این خصوص گفت: ساعت ۱۳ روز گذشته، منابع محلی از طریق تلفن ۱۱۲، مراتب حادثه دیدگی و یخ زدگی یکی از همراهان خود در ارتفاعات درکی را به نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کردستان اطلاع دادند.

محمدی افزود: متعاقب اطلاع از شرایط و محل حادثه، بلافاصله یک تیم امداد و نجات از شهرستان سروآباد به گردنه ژالانه اعزام شد و بعد از دو ساعت و نیم کوه‌پیمایی در برف و کولاک و شرایط سخت بالاخره فرد مصدوم را که به دلیل سقوط به شدت دچار جراحت، عارضه قلبی و سرمازدگی شده بود پیدا کردند.

مدیرعامل هلال احمر کردستان افزود: به منظور تثبیت شرایط مصدوم اقدامات درمانی اولیه توسط امدادگران این جمعیت در آمبولانس جمعیت انجام و مصدوم تحویل ۱۱۵ شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    2 1
    قاچاقچیها چقدر مهم شدند منابع ملیمونو نابود میکنیم باهاش براشون و اونها هم با قاچاق نرم{شما بگید کولبری و با بهانه بیکاری}اقتصادمونو مثل موریانه نابود میکنند خدا لعنت کنه بی بی سی رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس