کد خبر 1025228
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
توئیت‌های تمسخرآمیز ترامپ جواب داد/ رکورد توئیتر شکست!

ترامپ رکورد شخصی توئیتر را با 68 میلیون دنبال‌کننده در سال 2019 شکست. رئیس‌جمهور آمریکا این رکورد را با توئیت‌های تمسخرآمیز و پاسخ‌های تحریک‌آمیز به مساله استیضاحش بدست آورده است.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن تایمز، دونالد ترامپ با نوشتن توئیت‌های تحریک‌کننده و پاسخ‌های مسخره‌آمیز به طرح استیضاحش، با ۶۸ میلیون دنبال‌کننده، رکورد توئیتر شخصی سال ۲۰۱۹ را به نام خود ثبت کرد.

وقتی طرح پرسش استیضاح  نمایندگان دموکرات در ماه دسامبر به اوج خود رسید، فعالیت توئیتری ترامپ نیز به شدت افزایش یافت. رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه ۱۲ دسامبر ۱۲۳ پیام ارسال کرد و یک رکورد یک روزه برای ریاست جمهوری خود به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ سیلی محکمی خواهد خورد

مایکل مور: ترامپ بار دیگر رئیس جمهور آمریکا می‌شود

ترامپ در میان رشته توئیت‌های این روز که به تقبیح ناعادلانه بودن استیضاح پرداخته بود،  افزوده بود که به طور مستمر این سوال را خواهد پرسید که چرا دیگر کشورها به سهم خود به دفاع از اوکراین نمی‌پردازند، موضوعی که در مرکز پرونده استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا قرار داشت.

ترامپ در توئیتی نوشته بود: چپ‌های رادیکال، هیچ کاری برای دموکرات‌ها نکردند و هرگز این را در جلسات استماع تلفنی خود ذکر نکردند. ترامپ در روز استیضاح از مردم خواسته بود که دعا کنند.

ترامپ در این روز نوشته بود: باورتان می‌شود که من امروز توسط چپ‌های رادیکال استیضاح شوم، دموکرات‌ها هم که هیچ کاری نکردند و من که هیچ کار اشتباهی نکرده‌ام! واقعا وحشتناکه!. اینچنین چیزی هرگز دوباره برای رئیس‌جمهوری دیگر اتفاق نخواهد افتاد. دعا کنید!

ترامپ چند روز قبل از همین توئیت در هشتم دسامبر با ۱۰۵ بار «ری‌توئیت»(تکرار توئیت) رکورد زده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا تا اواسط روز دوشنبه در طول ماهی که استیضاح شده بود یک هزار و هشتاد و شش پیام ارسال کرده بود که این تعداد چهار برابر پیام‌هایش در ماه فوریه بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 1
    از آن نترس که داد و قیل دارد!
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      0 0
      اره پس اینطوری عارف خیلی خطرناکه
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      0 0
      خطر ناک تر از همه موشه!، کسی تا حالا صدای موش رو شنیده؟
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 0
    شاخ مجازی . ترامپ تبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس