رئیس فدراسیون فوتبال اردن

رئیس فدراسیون فوتبال اردن مدعی شده که باشگاه فولاد خوزستان پول بازیکن اردنی را نمی‌دهد. او گفته که این بازیکن را بازداشت کرده‌اند و اجازه خروج از کشور را هم به او نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، به نقل از المصریون، شاهزاده علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن در توییتر نوشت: "انس مانند فرزند من است. او بازیکن خوب و مردی واقعی است. این بازیکن برای فوتبال راهی ایران شد اما اجازه نمی دهند که به کشورش برگردد. باشگاهی که در آن بازی می کند پولش را پرداخت نمی‌کند".

این بازیکن اردنی در ماه سبتامبر گذشته راهی فولاد خوزستان شده بود.

بیشتر بخوانید:

دردسر عجیب برای بازیکن اردنی فولاد در ایران

این اظهارات رییس فدراسیون فوتبال اردن در حالی مطرح شد که سعید آذری مدیر عامل باسگاه فولاد خوزستان روز دوشنبه در این باره گفته بود: "انس بنی‌یاسین که در لیست فروش باشگاه قرار گرفت، برخلاف آیین‌نامه حمل بیش از ۱۰ هزار دلار از کشور، تمام ۴۷ هزار و ۵۰۰ دلاری را که از باشگاه فولاد بابت حقوق خود گرفته بود، روز شنبه با خود به فرودگاه تهران برد و به همین دلیل مسئولان مربوطه مانع از خروج وی شدند و اکنون تحت مراقبت است تا مشکلش حل شود".

به گفته آذری ظاهرا "این بازیکن اردنی می‌دانست که خارج کردن پول به صورت نقدی و بیش از ۱۰ هزار دلار ممنوع است ولی این کار را انجام داد که پول وی نیز در فرودگاه ضبط شد و اکنون باشگاه فولاد پیگیر مسائل قضایی مربوطه است."

وی ادامه داده است: "این موضوع هیچ ربطی به باشگاه فولاد ندارد. ما وظیفه داشتیم، تمام حقوق او را پرداخت کنیم و این کار را هم به موقع انجام دادیم و خود بازیکن است که بقیه موارد را رعایت نکرده است. بازیکن باید پولش را از طریق صرافی ترانسفر می‌کرد".

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس