کد خبر 1025187
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
سفیر آمریکا بغداد را ترک کرد

در پی هشدار نیروهای مردمی عراق به آمریکا درباره گرفتن انتقام خون شهدای حمله هوایی این کشور به قائم، سفیر آمریکا بغداد را ترک کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از الحدث، در پی جنایت اخیر نیروهای آمریکا در عراق و شهادت ده‌ها نفر از مبارزان عراقی، «ماتیو تولر»، سفیر این آمریکا در بغداد، خاک عراق را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:



در حالی که شبکه‌های سعودی می‌گویند  تولر بغداد را به مقصدی نامعلوم ترک کرد، برخی منابع می‌گویند سفیر آمریکا به واشنگتن برگشته است.

این در حالی است که پیش از این، یک مقام امنیتی در اقلیم کردستان عراق از انتقال بیش از ۸۰ کارمند سفارت آمریکا در بغداد به اربیل، پس از حمله واشنگتن به مقرهای الحشد الشعبی در استان الانبار، خبر داد.

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سینا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    45 0
    با سلام این اقدام و حمله آمریکا نشان داد که آمریکا ,عراق را نفهمیده و تحلیل درستی از عراق نداشته است
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    16 1
    باید سفارت این شیطان بزرگ هدف موشکها قرار بگیرد نه پایگاههای نظامی اش همانطور که سفارت ایران را با مزدورانش به آتش می کشید حالا نوبت به آتش کشیده شدن سفارت شیطان بزرگ و تعطیلی آن باید باشیم
  • کاظم IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 1
    چی شد؟شماها‌که بابت تخریب کنسولگری ایران در نجف و کربلا توسط ایادی نقابدار خود در پوست خود نمیگنجیدید و به امید ایجاد دشمنی و فتنه بین ملت عراق و ایران و بر هم زدن اتحادی که به برکت اربعین حسینی (ع) ایجاد شده بود از هیچ تلاشی دست نمیکشیدید و کار ایران در عراق و اتحاد دو ملت را تمام شده دانسته و علنی بابت این توهمات پایکوبی میکردید امروز با همان پاها از عراق متواری شدید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس