کنعانی زادگان

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس از حضورش در این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: مربیانی همچون کارلوس کی‌روش و کالدرون عاشق چشم و ابرو بازیکن نیستند که از او استفاده کنند.

به گزارش مشرق، محمدحسین کنعانی زادگان در ابتدای فصل رقابت های لیگ برتر به پرسپولیس پیوست تا رقابت سرسختانه ای را با شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی برای ایستادن در قلب خط دفاعی سرخ‌ها آغاز کند. مدافعی که از سوی کارلوس کی روش و دعوت های او به اردوهای تیم ملی فوتبال ایران شناخته شد اما با رفتن او همچنان در تیم ملی ماند تا مارک ویلموتس نیز در دوران کوتاه سرمربیگری اش در فوتبال ملی ایران از او استفاده کند. مدافع خوزستانی توانست در کمترین بازه زمانی مورد اعتماد گابریل کالدرون نیز قرار بگیرد تا در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر ۱۴ بار بازی کند.

محمدحسین کنعانی زادگان در خصوص حضور در پرسپولیس پس از رفتن به استقلال تهران و همچنین شرایط فصل جاری سرخ ها با گابریل کالدرون صحبت کرد.

می دانستم کار خیلی سختی دارم
مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره بازگشت به پرسپولیس پس از اینکه پیراهن استقلال تهران و سپس ماشین سازی را بر تن کرده بود اظهار داشت: درباره رفتن به استقلال تهران که بارها گفتم که اشتباه بود و این مووع را در ذهن خودم شفاف کردم . وقتی هم پیشنهاد پرسپولیس را دریافت کردم می دانستم خیلی سخت خواهد بود اما این چالش را پذیرفتم.
وی افزود: شاید گفتن از اینکه بازگشت به تیم محبوب دوران کودکی ام احساسی غیر قابل قیاس برایم دارد کمی برای بقیه عجیب باشد اما واقعا همین حس را در من ایجاد کرد.

از سیدجلال و شجاع یاد می گیرم
کنعانی زادگان درباره اینکه آیا فکر می کردی در حضور سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده بتوانی بازی های زیادی را انجام دهی تصریح کرد: این چالش را دوست داشتم. من روزهای خیلی خوبی را در کنار آنها می گذرانم. واقعا سهی می کنم در کنار رفاقتی که داریم از سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده یاد بگیرم.

سید آرامش می دهد شجاع و بقیه همبستگی
کنعانی زادگان در واکنش به این سوال که بارها شایعه شده یکی از شما سه نفر وقتی نیمکت نشینی می شدید ناراحت بودید تاکید کرد: من با آقای حسینی در تیم ملی رابطه خوبی داشتم. دوره قبلی حضورم در پرسپولیس نیز با ایشان بودم . هرگز چنین احساسی را در رفتار آقا سید ندیدم.

بیشتر بخوانید:

شجاع به سیم آخر زد: می‌روم تا مشکل مالی حل شود

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: رابطه ام با شجاع از قبل هم خیلی خوب بود. آمدنم به پرسپولیس باعث شد تا کنار هم واقعا روزهای خوبی داشته باشیم. اگر بخواهم درباره سیدجلال حرفی بزنم قطعا می گویم او به تیم و بازیکنان آرامش می دهد بقیه بازیکنان هم همبستگی زیادی دارند.

حاشیه را بوسیدم!
کنعانی زادگان در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه به نظر می رسد در پرسپولیس کمتر به حاشیه فکر می کنی افزود: واقعا همینطور است. دیگر شیطنت هم نمی کنم. حاشیه را بوسیدم و کنار گذاشتم. دلیلی ندارد تمرکزم را سر مسائلی بگذارم که به ضررم است. فوتبالم را بازی می کنم و برای تیمی که عاشقش هستم هرکار مفیدی که ممکن باشد انجام می دهم. فرصتی که الان در پرسپولیس دارم شاید هرگز دیگر رخ ندهد. پس باید هم خودم لذت ببرم هم هوادار.

اتمسفر دربی جور دیگری است
کنعانی زادگان در ادامه با اشاره به درگیری در دربی نودم پایتخت با مرتضی تبریزی مهاجم استقلال تهران تاکید کرد: این بازی واقعا متفاوت است. من فقط یکبار از روی نیمکت تجربه منحصر بفردی از دربی داشتم. آنموقع که با هت تریک ایمون زاید توانستیم استقلال را ببریم روی نیمکت پرسپولیس بودم اما این بار موضوع فرق می کرد. چون داخل زمین بودم و احساس می کردم آمده ایم که فقط ببریم. باید می بردیم و این اتفاق هم افتاد.

شادی گل عربی!
کنعانی زادگان درباره شادی گل منحصر بفردش پس از گلزنی برای پرسپولیس و تیم ملی گفت: این یک حرکت عربی است. من هم اصالتم خوزستانی و عرب است. چنین حرکتی در مراسم های عزاداری نیز انجام می شود. در واقع این یک حرکت است که عرب نشینان هم در عزا و هم در شادی انجام می دهند.

مدافع پرسپولیس افزود: فکرش را نمی کردم این شادی گلم اینقدر بازدید پیدا کند و جذاب شود! خودم دوست داشتم چنین جرکتی را بزنم و این جرکت را از این به بعد هم انجام می دهم.

کی روش عاشق چشم و ابرو بازیکن نبود
کنعانی زادگان درباره انتقاداتی که از کارلوس کی روش بابت دعوت از او در تیم ملی می شود تاکید کرد: مربی فوق العاده بزرگی همچون او که عاشق چشم و ابروی بازیکن نبود. هیچ تعارفی هم نداشت. اگر یک ذره احساس می کرد به درد نمی خوری کنار می گذاشت. نه تنها کی روش بلکه ویلموتس و کالدرون هم همینطور هستند. آنها تعارف نمی کنند. من در طول دوران فوتبالی ام هیچ مربی ایرانی را هم ندیدم که یک بازیکن ضعیف را به دلخواه خود داخل زمین بفرستد.

کم کاری ویلموتس؟
وی در پاسخ به این سوال که خیلی از منتقدان ویلموتس معتقد بودند او جدیت لازم را در قبال تیم ملی نداشت تاکید کرد: ویلموتس مربی بزرگی بود. کسی که ستاره های بلژیک را شانسایی و با آنها کار کند قطعا مربی بزرگی در دنیاست. به هر حال نشد که با تیم ملی ادامه دهد و امیدوارم بهترین جانشین برای او انتخاب شود.

در جریان قرارداد کالدرون نیستم
کنعانی زادگان در ادامه راجع به مشکلاتی که بین گابریل کالدرون و باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است نیز صحبت کرد و گفت: من واقعا در جریان قرارداد سرمربی تیم با باشگاه نیستم. به خودم هم اجازه نمی دهم در این باره صحبت کنم. من بازیکن پرسپولیس هستم و باید کار خودم را انجام دهم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگ حقیر IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 3
    یعنی میخوای بگی عاشق بازیت شدن خخخخخ
  • یونس آبی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    2 3
    ببین فقط ژاپنی ها عاشق تو اند مخصوصا وقتی بازی رو ول می کنی میری برای داور!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس