کد خبر 1025126
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
غلامحسین اسماعیلی

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه اقدامات قوه‌قضاییه تبلیغاتی نیست گفت: اقدامات انجام شده و در دستور عمل، کار و عمل واقعی و بر اساس باور و اعتقاد است.

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی در هفدهمین نشست خبری خود ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت عیسی و آغاز سال نو میلادی به مسیحیان و تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به پرستاران اظهار کرد: همچنین سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی را تبریک می‌کویم که با حضور خود در صحنه فتنه سال 88 را خاموش کردند و حضور مردم ما در صحنه‌های نظام و انقلاب، همیشه باعث اقتدار و صلابت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

بیشتر بخوانید:

وی همچنین درگذشت دو نوجوان کولبر کوهستانی را به خانواده‌های داغدار آنان تسلیت گفت و افزود: امیدوارم این حادثه تلخ آخرین حادثه‌ای باشد که برای کسانی اتفاق می‌افتد که برای بدست آوردن نان حلال سخت‌ترین شغل را انتخاب می‌کنند و شاید کم‌مزدترین کار را. البته باید اعلام کنم قاچاقچیان عمده و سازمان یافته بدانند اگر دیروز بارش برف و سرمای زمستان جسم نحیف فرهاد و آزاد را اسیر خود کرد، با اقتدار و صلابت دستگاه قضا و ضابطان قوه قضائیه، آتش اجرای عدالت دامن قاچافچیان عمده را خواهد گرفت و در اجرای رهنمودهای رهبری ضمن به آتش کشیدن کالای قاچاق، این آتش، جسم و جان فربه قاچاقچیان عمده را خواهد گرفت و دست قاچاقچیان را از بن و ریشه قطع خواهیم کرد. بارها گفتیم مشکل قاچاق، مرزنشینان نیستند بلکه ساختارهای واردات و صادرات و گمرکات و نحوه تخصیص ارز و اقدام گسترده‌ای است که قاچاقچیان کالا انجام می‌دهند و تولید داخلی را فلج کردند. دولت و دستگاه‌های متولی باید وظیفه خود را در وهله اول در حلوگیری از قاچاق کالا و در گام دوم، شناسایی قاچاقجیان به نحو احسن انجام بدهد.

اسماعیلی افزود: سیاست کیفری قوه قضائیه در این پرونده، مجازات قاطع و بازدارنده و افزایش هزینه ارتکاب جرم است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: امروز و در دوره تحول، خدمت رسانی بی‌وقفه به مردم و فرهنگ‌سازی برای کار جهادی و خدمت بی‌منت برای ولی‌نعمتان‌مان که مردم ایران اسلامی هستند، شعار و راهکار اصلی قوه قضائیه است. اقدامات هم تبلیغاتی نیست. کار و عمل واقعی و بر اساس باور و اعتقاد است. بازدید سرزده رییس قوه قضائیه در پنجشنبه هفته گذشته از حوزه قضایی پیشوا و همچنین دادسرای شهرستان ورامین، این پیام را داشت که آلودگی هوا، تعطیلی پنجشنبه‌ها و فراخوان‌های بی‌اثر ضد انقلاب برای برقرای تجمعات در روز پنجشنبه 5 دی ماه، خورشیدگرفتگی و امثال آن، هیچ کدام مانعی برای ارائه خدمت به مردم نیست. می‌شود قبل از طلوع آفتاب از خانه بیرون آمد و نماز آیات را در ضمن یک بازدید از یک مجموعه درمانی، اقامه کرد و به سراغ مردم و حوزه ماموریتی رفت و پای درد دل آنها نشست و برای رفع مشکلات آنها اقدام کرد. این سیاست و برنامه، برنامه مستمر قوه قضائیه است. ان‌شاالله در پنجشنبه همین هفته، ریاست قوه قضائیه و شورای عالی دستگاه قضایی، سفری به استان البرز خواهند داشت.

وی افزود: روز جمعه نیز همه روسای دادگستری‌ها و دادستان، فراخوان شدند تا در یک نشست تخصصی در روز تعطیلی و جمعه، تدابیری برای رسیدگی به پرونده‌های معوق اتخاذ شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    جووووون قوه ی قضاییه. هر چی بیشتر بهت حمله کنن، یعنی کارت درست تره.. دیگه کم کم وقتش رسیده از داداشیا و دخترا و پسرا به سراغ خودشون هم بریم و میریم به امید خدا. شک نکنین این انقلاب رو از زالوها پس می گیریم.
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    راست میگویید خیلی مردید دست چند تا از این قاچاقچیها ی گردن کلفت را که همه هم میشناسند قطع کتید تا معلوم شود ریگی به کفشتان نیست و مبارزه تان واقعیست نه برای گول زدن مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس