بواتنگ کلوپ

کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی و سابق دورتموند به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت.

به گزارش مشرق، کوین پرینس بواتنگ در روزهای ابتدایی به شهرت رسیدن یورگن کلوپ شاگرد او بود و همیشه به نیکی از سرمربی آلمانی و فعلی لیورپول یاد کرده است. بواتنگ مدعی شد کلوپ کاری می کند همه بازیکنان، حتی آنهایی هم که نیمکت نشین هستند هم علاقه زیادی به او داشته و با تمام توان برای این سرمربی تلاش کنند.

کوین پرینس بواتنگ گفت: "یورگن کلوپ می داند چگونه شما را اسیر خود کند. من نمی دانم چطور این کار را انجام می دهد، اما کلوپ همه  چیز را مدیریت می کند. فکر نمی کنم بازیکنی در لیورپول وجود داشته باشد که کلوپ را دوست نداشته باشد و حتی بازیکنان نیمکت نشین نیز به او علاقمند هستند.

بیشتر بخوانید:

رونالدو برترین بازیکن شد/ کلوپ بهترین سرمربی

در دورتموند نیز شرایط همینگونه یکسان بود و همین مسئله باعث می شود که ویژگی های کلوپ خاص باشد. به همین دلیل است که همه بازیکنان با تمام توان برای او بازی می کنند. او یک انسان بزرگ و همچنین یک سرمربی باکیفیت است. بیشتر اوقات شما فقط یکی از این خصوصیات را دارا هستید، اما کلوپ هر دو ویژگی را دارد."

کوین پرینس بواتنگ همچنین با انتقاد از شرایط امروز دنیای فوتبال گفت: "فوتبال امروز تبدیل به تجارت شده و ما بازیکنان نیز تنها اعداد و ارقام هستیم. اگر شما عملکرد خوبی نداشته باشید به سادگی جایگزینی برای شما در نظر گرفته می شود. دیگر وفاداری در فوتبال وجود ندارد و این اتفاق بسیار ناراحت کننده است. باید در یک نظرسنجی مشخص کرد چند درصد بازیکنان فعلی از بازی کردن و تمرین لذت می برند. بدیهی است که فوتبال برای بازیکن حرفه ای شغل شان است، اما پرداخت های بالا آن را استرس زا می کند. فشار در فوتبال بسیار زیاد است و حتی باعث افسردگی می شود. گاهی مواقع من برای سرگرمی بازی می کنم و گاهی اینگونه نیست."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس