کد خبر 1024971
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
انتخابات نمایه

عضو فراکسیون امید می‌گوید لیست ندادن اصلاح‌طلبان به معنی تحریم نیست.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

میرزایی‌نکو به ایلنا گفت: اگر اصلاح‌طلبان که حضور در انتخابات برایشان مهم است و تنها راه اصلاح را در پای صندوق‌های رای مشاهده می‌کنند، نیروهای موثرشان چه در شهرهای بزرگ و چه شهرهای کوچک ثبت‌نام کردند، رد صلاحیت شدند چه باید انجام دهند؟ بروند از کاندیدای اصولگرایان حمایت کنند؟

بیشتر بخوانید:

شفافیت هزینه‌های انتخاباتی گامی به سوی مجلسی سالم

شرط تشکیل مجلس سالم و کارآمد

۹ دی روز خروش مردم ایران و غلبه بر جنود شیطانی است +عکس


وی افزود: اصلاح‌طلبان در صورت مشاهده رد صلاحیت باید تجزیه و تحلیل انجام دهند تا ببینند چه کنند؛ اگر لیستی داشتند مانند مجلس قبل معرفی کنند، اگر نداشتند خب لیست ندارند، این کار به معنی تحریم خاموش و آشکار انتخابات نیست.


وی درباره اینکه «گفته می‌شود بدون حضور اصلاح‌طلبان درصد مشارکت بسیار پائین خواهد بود به همین دلیل است که برای حضور جریان اصلاحات تلاش‌های زیادی می‌شود» گفت: در انتخابات قطعا این حالت اتفاق نمی‌افتد این گمانه‌زنی‌ها برای انتخاباتی مثل ریاست جمهوری است.


این اظهارات مظلوم‌نمایانه که طبق یک دستورالعمل دیکته شده، از سوی برخی مدعیان اصلاح‌طلبی تکرار می‌شود، در حالی است که فقط در تهران حداقل ۱۳۴ نفر از این طیف (چهار و نیم برابر ۳۰ نماینده مورد نیاز برای تهران) ثبت‌نام کرده‌اند.


به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان چند تا تکنیک را با هم در پیش گرفته‌اند؛ ثبت‌نام چند برابر و تحرکات چراغ خاموش در کنار اظهار بی‌میلی به مشارکت در انتخابات و تهدید به تحریم برای تایید صلاحیت عناصر بدسابقه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 0
    بخدا این شیاطین نقشه ای واسه پیروزی دارند که دم دمای آخر با خاتمی لعین و با کمک سلبریتی های بی وجدان اجرا خواهند کرد و پیروز انتخابات خواهند شد از من گفتن بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس