سردار جوانی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز سرمایه‌گذاری دشمن برای شبکه‌های مجازی است گفت: دشمن به شدت درحال فروریختن است.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی در مراسم حماسه ۹ دی که در مسجد انقلاب شهرستان ساوه برگزار شد با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: ملت شریف ایران در حماسه ۹ دی که حماسه‌ای ماندگار و سرنوشت‌ساز بود نقش مهمی را ایفا کردند که در میان ملت‌های گوناگون از جمله عصر حاضر ملت ایران ستودنی و قابل تمجید و تعریف است.

وی افزود: ملت ایران در دوران چهل سال در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و در هیچ صحنه‌ای شکست نخوردند آن هم در مقابل دشمنانی که در مقیاس سردمداران زور و تزویر و فریب بودند،در طول چهل سال دشمن به هر ابزار و فریبی متوسل شده تا ملت ایران را زمین‌گیر کند ولی ملت ایران در طول ۴۰ سال نشان دادند در پرتو ایمان و با پیروی از ولایت در عصر غیبت و در پرتو بصیرت، هوشمندی و هوشیاری می‌توان همه توطئه‌ها، دسیسه‌ها و همه فتنه‌های عمیق را در هم شکست و ناکام گذاشت و به سمت قله‌های پیروزی حرکت کرد.

بیشتر بخوانید:

چگونه اصلاح‌طلبان تندرو و «موسوی» به یکدیگر خیانت کردند؟

از عبرت فتنه‌های قدیم تا هشدار درباره فتنه‌های جدید

روایت سخت‌ترین روزهای جانبازان و شهدای فتنه ۸۸

معاون  سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران یک ملت ستودنی و قابل تعریف است به فرموده مقام معظم رهبری اگر این ملت را یک جسم انسانی تصور کرد باید دست و پای آن را بوسید و در برابر آن تعظیم کرد، هر چند در کشور مشکلات، ناملایمات و ضعف داریم که باید برطرف شود ولی ملتی داریم که به فرموده امام راحل برتر از مردم عصر رسول‌الله(ص) و حضرت علی(ع) هستند.

جوانی بیان کرد: حماسه ۹ دی حماسه بزرگی بود که توسط این ملت خلق شد و تا به امروز با گذشت ۱۰ سال از این حماسه بزرگ، بیش از ۵ هزار نشست برای پاسداشت حماسه ۹ دی برگزار شده است، این نشان می‌دهد که ملت ایران ملتی بصیر هستند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی قله عظمت ایران اسلامی و حضور مردم در صحنه است، بنابراین این حضور جای بحث دارد، باید دید در سال ۸۸ دشمنان ملت، انقلاب و ولایت چه نقشه‌ای را طراحی کرده بودند، جنگ ۸ سال دفاع مقدس را که ملل مختلف بیش از ۴۰ کشور پشتیبان صدام بودند و میلیاردها تومان پول و هرنوع سلاح شیمیایی به صدام دادند را می‌توان جنگ جهانی دانست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: چرا که همه قدرت‌های شیطانی و زورگو حامی صدام بودند، مقاومت ملت ایران سبب شد صدام و حامیان تزویر ناکام بمانند، نسل‌های بعدی  به این دوره ۸ ساله افتخار می‌کنند که پدرانشان در یک جنگ نابرابر جهانی ۸ ساله مقاومت کردند و برای همیشه مزار شهدا زیارتگاه است، چرا که توطئه و ابعاد آن مشخص بود با این وجود حماسه ۹ دی شکنده‌تر و عمیق‌تر از جنگ ۸ ساله دوران دفاع مقدس بود.

جوانی افزود: مردم در  ۹ دی حماسه‌ای را با جوهره ایمانی، اعتقادی و با بصیرت  به نمایش گذاشتند، حماسه ۹ دی روز بصیرت ایران و روز میثاق با ولایت بود چراکه در فتنه ۸۸ به دنبال فاصله انداختن مردم و ولایت بودند، فتنه ۸۸ عمیق و پیچیده بود چراکه دشمنان از شیوه‌های مختلف از جمله ترور، بمب‌گذاری و جنگ ۸ ساله برای پیشبرد اهداف خود ناتوان شده بودند، گناه این ملت عزت‌خواهی، عزت‌طلبی و اسلام‌خواهی بود، اما دشمنان نتوانستند این ملت را از پای درآوردند و رو به نیرنگ و فریب آوردند تا این ملت را فریب دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ رمز فتنه ۸۸ تقلب بود، رمز فریب ملت از زبان کسی صادر شد که ایشان را تبلیغ می‌کردند که بهترین و صادق‌ترین مسئول و نخست‌وزیر امام در دوران دفاع مقدس بوده، در چنین فضایی رسیدن به بصیرت کار سختی است، بصیرتی که کمتر کسی در گذاشته داشته ولی ملت ایران آن را به نمایش گذاشت.

جوان افزود: اگر در طول تاریخ بصیر بود شاهد جنگ جمل و سرنوشت صفین نبودیم بلکه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و اگر بصیرت بود عاشورا پدید نمی‌آمد.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در پرتو ایستادگی و در پرتو ولایت وارد گام دوم انقلاب شده، با اجتماعاتی که امروز بعد از ۱۰ سال برای پاسداشت ۹ دی می‌بینیم بهتر می‌توان به عمیق بودن فتنه ۸۸ پی برد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید شاهد روزی باشیم که در منطقه و در جهان اسلام خبری از آل سعود، وهابی و تکفیری نیست، آگاه باشید اگر حضورها استمرار داشته باشد، شاهد تحقق آرمان‌هایی که ۴۰ سال ملت برای رسیدن به آن ایستادگی کرد و دشمن نیز تلاش کرد تا این حرکت را متوقف کند می‌شویم و به آن آرمان‌ها که پیروزی انقلاب اسلامی است می‌رسیم.

جوان ادامه داد: علت حماسه ۹ دی چه بود؟ در واقع عملیات یک روزه سراسری ملت ایران‌ بود برای خنثی‌سازی یک فتنه که ۸ ماه طول کشید و به فرموده مقام معظم رهبری ۲۰ سال دشمن برای اجرای آن کار کرده بود، همان دشمنانی که می‌خواستند جماران را بمباران کنند تا انقلاب اسلامی خاتمه یابد، همان دشمنانی بودند که می‌خواستند با فریب و تزویر و با ترور رهبر بساط انقلاب اسلامی جمع شود و انقلاب اسلامی به تاریخ سپرده شود و پایان یابد، بنابراین برای رسیدن به این هدف با طرح دیگری وارد صحنه شدند و فتنه ۸۸ را برنامه‌ریزی کردند.

وی بیان کرد: دشمنان همچنان درصحنه وجود دارند و متوجه شدند که با جنگ، پرتاب و ترور نمی‌توانند مردم را از انقلاب جدا کنند، با تهاجم‌ فرهنگی، استحاله و نفوذ وارد کار شدند که خود مردم در مقابل نظام و ولایت فقیه قرار بگیرند، چراکه دشمن به این باور رسیده تا زمانی که مردم تابع ولایت فقیه هستند نمی‌توان به این نظام آسیبی رساند، بنابراین امروز با نفوذ در دانشگاه‌ها و مهدهای کودک‌ دل‌های پاک و جغرافیای ایمان را نشانه گرفته‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز سرمایه‌گذاری برای شبکه‌های مجازی است تا از طریق نفوذ در دانشگاه‌ها و مهدهای کودک دل‌ها و ذهن‌ها را تصرف کنند و ذهن‌ها را علیه ولایت فقیه کنند و درمقابل ولایت فقیه قرار بگیرند.

جوان بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری فرمودند برای فتنه ۸۸ حدود ۲۰ سال کار کردند، جای سئوال است که دشمن چه کارهایی کرد که رهبر فرزانه فرمودند ما بایداز عاشورا عبرت بگیریم تا تکرار نشود و از فتنه‌ها نیز عبرت بگیریم تا تکرار نشود، از اغتشاشات عبرت بگیریم تا تکرار نشود.

وی افزود: دشمن به یک جمع‌بندی رسیده که با وجود ایستادگی مردم ولی در این میان عناصری هستند که می‌توان با کمک آنها به هدف رسید، در دوران دفاع مقدس کم خائن نداشتیم، امروز هم عناصر با سابقه که آماده براندازی نظام هستند کم نداریم، در سال ۷۶ دشمن تصور می‌کرد فضا متفاوت است و براساس حرف‌های داخل به دشمن برای پیاده کردن اهداف خود انگیزه داد.

معاون سیاسی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در اجلاسیه برلین دشمن به دنبال تغییر بنیادی نظام اسلامی بود و این اجلاسیه نشان داد کسانی در ایران هستند که می‌توانند این تغییر بنیادی را شروع کنیم، همین مسئله سبب شد تا دشمن به درون ما نفوذ کند که با هوشیاری مقام معظم رهبری در سال۷۸ که هدف براندازی نظام بود این توطئه خنثی شد.

جوان بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ سعی کردند با الگوگیری از انقلاب‌های رنگین اوکراین و گرجستان در کشور باهدف بی‌اعتبار ساختن نظام اسلامی نظامی که اعتبار آن به ولایت فقیه است فتنه ایجاد کنند، درحالی که نظام ما نظام ولایی است، در انتخابات شورای نگهبان ناظر بر انتخابات داریم ولی فتنه‌گران ۸۸ با تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم این پیام را دادند که ساختار نظام اسلامی قابل اعتماد نیست، موسوی با آنکه هنوز انتخابات رسما به پایان نرسیده بود  رسما اعلام کرد آرای مردم برای این خدمتگزار است و هشدار داده بود که مراقب رای مردم باشید.

وی ادامه داد: فتنه‌ها عمیق بود، شبکه‌های مجازی و خبرنگاران اعلام کردند که بحث انتخابات نیست بلکه اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، نظامی که در راس آن ولایت فقیه است و کسی دلسوزتر از ایشان به نظام اسلامی نیست، در عاشورای ۸۸ به جای عزاداری و لباس مشکی شال سبز پیشانی‌بند آنها شده بود و خمیه‌ها را به آتش کشیدند، موسوی به جای اینکه شرایط را کنترل کند، آشوب‌گران را مردان خدایی معرفی کرد که به صحنه آمده‌اند که از مردم دفاع کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: روز ۹ دی به فرموده مقام معظم رهبری روح حسین بن علی(ع) در کار بود، روزی که دلها را هدایت می‌کند، دشمن با این هدف که جمهوری اسلامی ۸۸ را رد نمی‌کند کار را تمام شده می‌دانست و مقامات اروپایی به تظاهرات‌کنندگان پیام دادند که سفارتخانه‌های ما به روی شما باز است چون این استدلال را داشتند که انقلاب اسلامی رفتنی است.

جوان افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که با اعمال تحریم‌های شدید و به گفته خودشان بی‌سابقه مردم را علیه نظام و ولایت فقیه قرار دهند، دشمن ۴۰ سال نتوانست مردم را علیه نظام کند، عامل اغتشاشات آبان‌ماه مردم ما نبودند چراکه مردم چیزی که رفاه آنها را تامین می‌کند به آتش نمی‌کشند بلکه یک سری اراذل و اوباش بودند و باردیگر دشمن ناکام ماند.

وی ادامه داد: آنچه که سبب نگرانی دشمن شده اتحاد و انسجام مردم است، دشمن به شدت درحال فروریختن است، پهباد و کشتی آنها در خلیج فارس زده شد، امروز دیگر ابزارهای دشمن جوابگو نیست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن در حوزه نظامی خلع سلاح است، مردم می‌توانند در صحنه باشند و مطالبه کنند، مسولان باید در عرصه بوده و جوابگوی مطالبات مردم باشند، صهیونیزم باید از صحنه روزگار محو شود، این مهم با ایستادگی و تابعیت از ولایت فقیه امکان‌پذیر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس