دریادار خانزادی

فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت‌کننده دو کشور در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین بازدید کرد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش پس از پایان رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت‌کننده دو کشور در این رزمایش بازدید کرد. دریادار خانزادی در این برنامه با حضور در ناوشکن روسی «یاروسلو مودری» ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ناوشکن‌ها، با قابلیت‌ها و امکانات این یگان آشنا شد.

بیشتر بخوانید:

رزمایش دریایی ایران، روسیه و چین هرسال برگزار خواهد شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به دعوت فرمانده یگان چین در رزمایش مرکب دریایی سه‌جانبه با حضور در ناوشکن «شینینگ» از بخش‌های مختلف این یگان نیز بازدید کرد.همچنین در ادامه با حضور فرماندهان یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین نشست بررسی و ارزیابی عملکرد یگان‌ها در این رزمایش نیز برگزار شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسدالله فشکی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    10 1
    با سلام و پیروزی به نیروهای لشگری و کشوری به‌خصوص امیران و امیر خانزادی.ما مردم ایران خشنود و راضی از این رزمایش بوده واز زحمتکشان این مرز و بوم سپاسگذاریم.و تقدیر و تشکر می نمایم و آرزو می کنیم که توان کشور و ارتش فراتر از این هم برود به قوت الهی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس