image-20191230123556-2.png

جذب مشتری اتفاق مهمی در دنیای تبلیغات است. یکی از راه‌های رسیدن به این اتفاق ایجاد کمپین‌هایی با هدایای تبلیغاتی است. برای آگاهی بیشتر مقاله ما را بخوانید.

امروزه تبلیغات رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. با عوض شدن سلایق مشتری سعی می‌شود برای جلب نظر او راه‌های مختلفی توسط صاحبان مشاغل اجرا شود تا در بازار رقابت بتوان پیشی گرفت. هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های تبلیغ محصول یا خدمات شماست که در ذهن مخاطب به خوبی باقی می‌ماند. این حرکت باعث جذب مشتری می‌شود و فروش شما را بیشتر از قبل می‌کند.

هدیه گرفتن با خود یک حس مثبت به همراه می‌آورد. پس طبیعی است که در ذهن مخاطب باقی بماند. البته هدیه تبلیغاتی باید برای فرد مورد نظر کاربردی هم باشد. برای مثال ارائه دفتر تبلیغاتی به یک فرد سالمند چندان او را خوشحال نمی‌کند. اما اگر این دفتر را که به صورت سالنامه هم باشد، به یک دانشجو و محصل هدیه دهید از آن استفاده کاربردی می‌کند و ممکن است هر روز آن را همراه خود به دانشگاه و محل تحصیل خود ببرد و جلوی چشمانش باشد. هدایای تبلیغاتی اسکار با ارائه محصولات متنوع راه را برای انتخاب توسط شما آسان می‌کند.

همچنین شما باید مکان مناسبی برای اجرای این کمپین تبلیغاتی انتخاب کنید تا موثر باشد. برخی از شرکت‌ها فضاهایی مانند نمایشگاه‌، جشنواره، رویدادها، کنفرانس‌ها و... را برای ارائه هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌کنند. در این فضاها حتما افرادی هستند که با برند و حوزه فعالیت شما آشنایی کافی ندارند. با دریافت این هدیه شاید بخواهند برای دوستان خود توضیحاتی ارائه دهند. همین امر موجب می‌شود تا دست به تحقیق بزند و با فعالیت شما بیشتر آشنا شود. افراد جدید تبدیل به مشتریان شما می‌شوند. درواقع با این کار باعث جذب مشتری شده‌اید.

هدایای تبلیغاتی

تبلیغ موثر با هزینه معقول

هدایای تبلیغاتی یک راه موثر برای تبلیغات انبوه و با هزینه مناسب است. اگر بخواهید برند خود را در شبکه‌های تلویزیونی، بیلبورد و تابلوهایی که در فروشگاه‌ها و فضاهای عمومی نصب می‌شوند، تبلیغ کنید لازم است بودجه کافی برای این کار را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است حجم مشتری که مد نظرتان است به سمت شما باز نگردد. این موضوع به نوع فعالیت شما بستگی دارد که لازم است برای تشخیص آن با تیم بازاریابی خود مشورت کنید.

این روش تبلیغات علاوه بر تاثیر زیاد، باعث محبوبیت نام تجاری شما هم می‌شود. نامی که بر سر زبان‌ها بیفتد بیشتر در زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد. از این مرحله به بعد باید هوشمندانه‌تر حرکت کنید. مردم کم کم به برند یا خدمت شما اعتماد می‌کنند و اگر نتیجه معکوس ببینند ممکن است سال‌ها به سمت شما بازنگردند. اما اگر این اعتماد به خوبی شکل بگیرد مشتریان جدید شما را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند.

آیا این کار بازدهی مناسب دارد؟

روش هدیه‌های تبلیغاتی می‌تواند با هزینه کمتر، می‌تواند باعث جذب مشتری شود. اما این کار باید در زمان و مکان مناسب انجام شود تا بازدهی مثبت برای شما داشته باشد. برای این کار لازم است از مشاوران تبلیغاتی نظر بخواهید تا شما را در این امر راهنمایی کنند. درست است که هزینه این نوع تبلیغات معقول‌تر است اما باز هم شما برای انجام این کار محتمل پرداخت هزینه خواهید شد؛ بنابراین بهتر است قبل از اجرای آن، تمامی جوانب را بسنجید سپس وارد عمل شوید.

درصد موفقیت یا شکست یک کمپین قابل پیش بینی نیست اما تیم بازاریابی شما می‌توانند برای نتیجه کار حدس‌هایی بزنند. به صورت کلی نمی‌توان نتیجه دقیقی از بازدهی یک کمپین ارائه داد. ممکن است یک کمپین را برای بار دوم اجرا کنید و این بار با نتیجه متفاوتی روبرو شوید.

اما این موضوع نباید باعث نا امیدی شما شود. روش‌های مختلفی را باید امتحان کنید تا قدرت پیش‌بینی خوبی به دست آورید. در این راستا مشتریان خود را از نظر روانشناسی و سلیقه باید بشناسید. آن‌ها را گروه‌بندی کنید و برای هر کدام یک هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید تا به بازدهی مورد نظر برسید.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس