کد خبر 1024757
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
علیرضا کریمی

کشتی گیر مصدوم ایران گفت: انشالله اگر خدا قسمت کند به المپیک می رسم.

به گزارش مشرق، علیرضا کریمی ملی پوش کشتی آزاد کشورمان که در جریان جام باشگاه های جهان آسیب دیده بود تمرینات اصلاحی را در آکادمی انجام می دهد. حسن رنگرز و بهداد سلیمی امروز با این ملی پوش کشورمان دیدار کردند.

کریمی در این باره گفت: من زیر نظر دکتر بهرامی نژاد حرکات اصلاحی را انجام می دهم تا روند درمان سریعتر انجام شود تا تمرینات تخصصی کشتی را شروع کنم.

بیشتر بخوانید:

راه درمان کریمی برای از دست ندادن المپیک

وی درباره اینکه به جراحی نیاز ندارید، عنوان کرد: خیر، چون پارگی کامل نبوده و با فیزیوتراپی ترمیم سریعتر می شود. یک ماه تا 40 روز باید روی تقویت زانو کار کنم تا تمرینات شروع شود.

کریمی درباره اینکه تیم شما قهرمان بود چرا باز در جام باشگاه ها شرکت کردید، یادآور شد: بحث اول لیگ است. ما نباید کشتی بگیریم چون در طول سال تورنمنت های سنگین داریم، باید یکی دو ماه تمرینات سبک داشته باشیم و استراحت کنیم.

وی ادامه داد: وزارت باید حق ملی پوشان را بدهد نه اینکه دو سال بعد با هزار ترفند سر و ته آن را بزند. درست است که لیگ مشکلاتی دارد اما اگر شرکت نکنیم، مشکلات چند برابر می شود. ۲-۳ سال است بعد از مسابقات جهانی در لیگ کشتی می گیرم، مجبوریم چند جبهه بجنگیم.

ملی پوش کشتی آزاد درباره اینکه مردم نگران شده اند آیا به المپیک می رسید، عنوان کرد: انشالله اگر خدا قسمت کند. من این اتفاق را روی خواست خدا می گذارم تا روی نقاط ضعف خودم کار کنم و آنها را پوشش دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس