کد خبر 1024749
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
برانکو

باشگاه پرسپولیس قصد توقف مذاکرات با سرمربی سابق خود را ندارد و با توجه به شفافیت‌هایی که در زمینه مالی صورت گرفته، امیدوار است تا به زودی بتواند با سرمربی سابق خود به توافقاتی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، موضوع طلب برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به یکی از چالش‌های روز باشگاه تبدیل شده است و مسوولان پرسپولیس در تلاش هستند تا همچنان خارج از دادگاه فیفا با سرمربی پیشین خود توافق کنند.

در همین راستا جلسات متعددی برگزار شد. ابتدا وکیل برانکو به تهران آمد تا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند و در هفته گذشته هم مسوولان حقوقی باشگاه پرسپولیس راهی زاگرب شدند تا نشستی را با سرمربی پرسپولیس داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

تبریک برانکو به سرمربی جدید پارس جم

مهدی خواجوند مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به برگزاری جلسه با برانکو ایوانکوویچ گفت: با توجه به سیاست و موضع باشگاه مبنی بر توافق با برانکو خارج از دادگاه فیفا و مصالحه با این مربی به زاگرب سفر کردیم و جلسات خوبی را با برانکو انجام دادیم.

وی افزود: صحبت‌های خوبی با برانکو انجام و مهمترین دستاورد از این جلسات شفافیت‌های مالی بود که به آن رسیدیم و خیلی از مسائل مالی مشخص شد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برانکو در صحبت‌هایش اعلام کرده توافقی انجام نشده، گفت: این جلسات با برانکو ادامه دار خواهد بود و با توجه به شفافیتی که در زمینه مالی صورت گرفته خیلی امیدوار هستیم تا به زودی با برانکو به توافق برسیم. در همین راستا مذاکرات متوقف نشده و ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس