کد خبر 1024668
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
پرسپولیس

حسین بادامکی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، اگر این تیم در آرامش باشد هیچ تیمی نمی‌تواند حریفش نخواهد شد.

به گزارش مشرق،‌ حسین بادامکی درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در نیم‌فصل نخست لیگ برتر, اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس در ابتدای کار شروع خوبی نداشت, ولی رفته رفته حداقل از لحاظ نتیجه‌گیری شرایط بهتری پیدا کرد و توانست قهرمان نیم‌فصل شود. البته هواداران هنوز بازی‌هایی را که انتظار داشته‌اند، ندیده‌اند.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس در سه سال گذشته علاوه بر قهرمانی از لحاظ نوع عملکرد هم شرایط خوبی داشت و چشم‌نواز بازی می‌کرد، ولی الان با تغییراتی که در تیم ایجاد شده, طبیعی است که اولویت روی نتیجه‌گیری باشد. به‌هرحال پتانسیل پرسپولیس بالاتر از این‌هاست و باید در ادامه به شرایط ایده‌آل دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

هواداران هم از پرسپولیس فقط نتیجه می‌خواهند

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه گابریل کالدرون از وضعیت دریافتی‌هایش و بی‌احترامی که به او می‌شود, گله دارد و باشگاه را تهدید به جدایی کرده است, خاطر نشان کرد: تیم نتیجه گرفته است و دیگر نباید دچار حاشیه شود, خصوصاً اگر مشکلات بین مدیر و سرمربی ایجاد شود، خیلی بد است. مسئله مهم, حفظ آرامش پرسپولیس است و در سه سال گذشته هم دیدید که تیم با داشتن آرامش بهترین نتایج را گرفته است. این مشکلات و حواشی از شروع فصل آغاز شده بود، ولی اگر بازهم قرار باشد به دست خودمان مشکلاتی را ایجاد درست کنیم فقط تیم ضرر می‌کند.

بادامکی درباره اینکه کالدرون با برخی بازیکنان پرسپولیس مانند امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به مشکل خورده است, اضافه کرد: سوءتفاهمی رخ داده باید زودتر رفع شود. عالیشاه و بیرانوند باید در تیم بمانند و کمک کنند, چون پرسپولیس باید در ادامه در سه جبهه بجنگد و به تمام بازیکنانش احتیاج دارد. ما نباید سرمایه‌های‌مان را بسوزانیم و در این شرایط باید مدیریت باشگاه ورود کند و بتواند شرایط را به نفع پرسپولیس عوض کند. دلخوری‌هایی که صورت گرفته باید برطرف شود تا مشکلی باقی نماند.

وی راجع به اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در نیم‌فصل دوم نیز روند رو به رشدش را ادامه دهد و بازهم قهرمان شود, یادآور شد: امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد, چون سایر تیم‌ها هم خودشان را تقویت می‌کنند و اگر پرسپولیس از لحاظ فنی پیشرفت نکند کارش سخت می‌شود. باید زودتر نقاط ضعف پوشش داده شود و در برخی پست‌ها بازیکن اضافه شود تا تیم در آسیا, حذفی و لیگ به مشکل برنخورد، ولی مهمترین اتفاق این است که پرسپولیس باید آرامش داشته باشد و اگر این تیم در آرامش باشد هیچ تیمی نمی‌تواند حریفش باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    1 3
    البته در صورتی که آرامش پیروزی حفظ شود و آرامش بقیه تیمها به همین منوال بحرانی نگه داشته شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس