کد خبر 1024659
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
کالدرون

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس فعلا در ایران حضور ندارد و بازگشت او احتمالا به شرط و شروط‌هایی که گذاشته برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، شاید باور این موضوع کمی سخت باشد اما شایعه شده گابریل کالدرون ساعاتی قبل از ترک تهران به مقصد قطر و سپس آرژانتین برای حضور کنار خانواده در شب سال نوی میلادی، جلسه ای با هیئت مدیره باشگاه داشته و از آنها درخواست کرده که چند نفر از ارکان مدیریتی تیم و باشگاه را کنار بگذارند! این در حالی است که مدیران پرسپولیس از خواسته کالدرون شوکه شده بودند چون مدیر تیم، مدیر روابط عمومی باشگاه، دو تن از مشاوران و... در لیست کالدرون بودند!حتی بعضی از نزدیکان باشگاه می گویند او خواستار برکناری یا استعفای محمدحسن انصاری فرد هم شده بود!

بیشتر بخوانید:

۳ بازیکن لیگ برتری در سبد خرید کالدرون

به هر حال کالدرون وارد یکسری از حواشی شده و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده می گیرد اما اخباری که از جلسه شبانه او با مدیران باشگاه بیرون می آید، خبر از یک انقلاب بزرگ در تیم دارد. کالدرون حتی به مدیران باشگاه گفته اگر به پولش نرسد و شرایطش برای ادامه همکاری مورد قبول قرار نگیرد، در نیم فصل دوم برنمی گردد و به فیفا شکایت می کند. او به شدت مدیران باشگاه را تحت فشار گذاشته و به دلیل 7 پیروزی پیاپی، می داند که هواداران هم پشت و حامی او در این جنگ هستند. به هر حال جنگ پشت پرده حالا دیگر رو شده و کالدرون مثل استراماچونی وارد راهی شده که بدون شک دود آن در چشم پرسپولیس خواهد رفت.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهتاب IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    1 2
    نويسنده اين مطلب قطعا استقلاليه اون مربي شماست كه با 7 تا برد طرفدارتون براش ميميرن ما پرسپوليسا اين جوري نيستيم بعدم كي گفته ما مثل استقلاليا از كالدورن حمايت ميكنيم ؟؟؟؟؟؟ كالدورن بي جا كرده براي باشگاه شرطو شروط گذاشته..بدرك كه برنميگرده ،‌ما مثل استقلاليا منت كش نيستيم هيچ كس بزرگتر از پرسپوليس نيست.. اگه شرف داريد نظرات مخالف مثل منو پاك نكنيد..
  • احمد بلوچ IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    ما هواداران پرسپولیس قاطعانه از تصمیمات مدیرعامل حمایت می کنیم و اگر قرار بر انتخاب بین سرمربی و مدیرعامل باشه، قطعا طرف باشگاه رو میگیریم نه کالدرون. هیچ کسی از نام پرسپولیس بزرگتر نیست و کالدرون یا هیچ کس دیگری نمی تونه خارج از حیطه وظایف و اختیارات، برای باشگاه تعیین تکلیف کند. قحط الرجال نیست . اگر عده ای تصور خام ایجاد حواشی در باشگاه با سوء استفاده از نتایج و عملکرد تیم رو دارند، این خیالات باطل رو از سر بیرون کنند. حامی دلسوزان تیم هستیم نه تازه از راه رسیده ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس