کد خبر 1024563
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه جریان اصلاحات با روش تخریب می‌خواهد آبروی از دست رفته‌اش را احیا کند، گفت: اصلاح‌طلبان می‌دانند قافیه را از هر نظر باخته و هیچ عملکرد روشنی ندارند.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی زاده عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهار نظر برخی چهره‌ها علیه توانمندی نیروهای انقلاب، گفت: این گونه اظهارات از چهره‌هایی مانند کرباسچی بعید نیست چون همین افراد در انتخابات ریاست‌جمهوری به مردم گفتند که جریان رقیب به دنبال دیوارکشی و آدم‌کشی است و تلاش می‌کردند چهره رقیب را در جامعه تخریب کنند.

بیشتر بخوانید:

سوءاستفاده اصلاح‌طلبان از نارضایتی مردم

باهنر: اصلاح‌طلبان می‌خواهند خود را از عملکرد دولت مبرا کنند

وی با بیان اینکه جریان اصلاحات با روش تخریب می‌خواهد آبروی از دست رفته‌اش را احیا کند، اظهار کرد: این افراد و جریان وابسته به آنها طی سال‌های اخیر هیچ دستاوردی نداشتند به همین دلیل از روش‌هایی مثل ترساندن مردم، تهدید و چسباندن ناکارآمدی‌های خود به جریان انقلاب استفاده می‌کنند.

قاضی‌زده با تأکید بر اینکه تلاش امثال آقای کرباسچی برای تغییر رأی مردم است، تصریح کرد: این افراد می‌دانند قافیه را از هر نظر باخته و هیچ عملکرد قابل ارائه و روشنی ندارند و در حل مشکلات معیشتی مردم مردود شده‌اند به همین دلیل علیه جریان رقیب اظهارنظر می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس تائید کرد: جریان اصلاحات می‌داند که اقبال مردم نسبت به مدیریت آنها از بین رفته و می‌خواهند همانطور که مردم به آنها رأی نمی‌دهند، به جریان انقلاب اسلامی هم رأی ندهند.

عضو جبهه پایداری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت شکل گیری وحدت در بین نیروهای انقلابی تأکید کرد و گفت: اگر کسانی به این نتیجه رسیدند که افرادی نسبت به آنها اصلح هستند نباید برای ماندن در آن جایگاه اصرار کنند چراکه این کار به ضرر مردم خواهد بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس راه انقلاب را راه همدلی و وحدت دانست و تصریح کرد: وقتی مردم ببینند نیروهای انقلابی بر سر پست و مقام با هم دعوا نمی‌کنند امیدوار خواهند شد و قطعاً وحدت نیروهای انقلاب یک ضرورت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای انقلاب باید با هم دست برادری بدهند تا مردم این واقعیت را که جریان انقلاب به دنبال خدمت به آنها و برطرف کردن مشکلات کشور است، را باور کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    10 0
    در انتخاب فرد اصلح ومتخصص و متعهد در مجلس شورای اسلامی دقت شود
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
      1 0
      چشم حتماً! ماشاءالله آدم خلاقی هستیا!!!؟
  • حسين DE ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    9 1
    آقاى امير حسين قاضى زاده جهت اطلاع ،اصلاح طلبان وليبراليستها از ابتداى تشكيل شدنشان همه چيز خود را باخته اند، اين جريانات در همه عرصه ها همه سر باخت هستند.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    کسیکه درواقعه عاشورا چن روز قبلش اسبیرو دردره ای پنهان کرده بود قبل ازپنهان کردن اسبش=بمحض تصمیم به اینکار امام زمانشو ازدست داده بود.منتها چنروز بعدش اشکارشد. اصلاح طلبان 25 سال بلکه بیشتر پیش که درمقابل ثروتو قدرت خودشونو باختن .همون زمان همه چیزو باختن .منتها تازگی برای خیلیا واضح شده وبرای عده ای هم اشکارخاهدشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس