کد خبر 1024457
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
عکس/ اولین تمرین تیم ملی فوتبال امید با حضور حمید استیلی

در دیدار امید ایران – امید قطر شاهد حرکتی جالب توجه از سوی حمید استیلی بودیم در حالی که او اگر دست به این رفتار نمی زد چه بسا امید ایران با یک نتیجه پر گل به پیروزی دست پیدا می کرد.

به گزارش مشرق، در این بازی داور به دو بازیکن تیم امید قطر در دقایق ۳۴ و ۴۸ کارت قرمز نشان داد اما بنا به درخواست حمید استیلی تیم امید قطر به جای اخراجی ها بازیکن جایگزین کرد تا بازی ۱۱ به ۱۱ دنبال شود.

جالب اینکه در ابتدای بازی حمید استیلی به سانچس مربی قطر پیشنهاد می شود که این بازی بدون کارت قرمز برگزار شود و اگر بازیکنی در جریان بازی از سوی دو تیم اخراج شد بازیکن جدید جایگزین شود اما این پیشنهاد با پاسخ منفی سرمربی تیم امید قطر مواجه شد. سانچس گفت بازی باید به صورت رسمی برگزار شود و اگر بازیکنی از دو تیم اخراج شد دو تیم می بایست با نفر کمتر به بازی ادامه دهند تا در شرایط رسمی مسابقه دنبال شود.

در دقیقه ۳۴ یکی از بازیکنان قطر روی مهدی قائدی در حالت تک به تک خطا می کند که داور کارت قرمز مستقیم به او نشان می دهد و ضربه ایستگاهی تبدیل به گل دوم ایران می شود. همان لحظه حمید استیلی از سانچس می خواهد بازیکن جدید جایگزین بازیکن اخراجی کند که اینبار این پیشنهاد را سرمربی قطر اجرایی می کند تا بازی یازده به یازده دنبال شود. اما این پایان کار نبود. در دقیقه ۴۸ بازی داور یکی دیگر از بازیکنان قطر را اخراج می کند. بازیکن قطر ظاهرا به محمد محبی توهین می کند و کمک داور دوم داور وسط را فرا می خواند و از او می خواهد بازیکن قطر را اخراج کند. اینبار هم قطری ها یک بازیکن جدید را جایگزین بازیکن اخراجی می کنند.

بیشتر بخوانید:
 

فرار قطر از شکست مقابل امیدهای ایران در آخرین لحظات

به طور حتم اگر از دقیقه ۳۴ قطر ۱۰ نفره و از دقیقه ۴۸ نه نفره به بازی ادامه می داد ایران به یک پیروزی دلچسب و خیره کننده در این بازی دست می یافت اما حمید استیلی ترجیح داد دراین بازی به جای اینکه به دنبال نتیجه باشد تیمش را در شرایط نرمال مسابقه ارزیابی کند تا در بازی های تایلند تصمیمات درستی برای تیم امید ایران بگیرد.

در پایان بازی سانچس مربی تیم قهرمان آسیا از حمید استیلی به خاطر رفتار جوانمردانه اش تشکر کرد. حمید استیلی هم گفت از ابتدا هم پیشنهاد داده بود که این بازی بدون احتساب کارت قرمز برگزار شود تا مربیان دو تیم شرایط بازیکنان را در شرایط عادی مورد ارزیابی قرار دهند. این بازی آخرین بازی دوستانه دو تیم پیش از آغاز مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند بود و در نهایت بازی را با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس