دریادار خانزادی

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن دعوت از کشورهای منطقه برای حضور در رزمایش‌های آتی «کمربند امنیت دریایی» گفت: رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین نشان‌دهنده پایان دوران جولان آمریکا و ایادی آن در منطقه است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین که با عنوان «کمربند امنیت دریایی» در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رزمایش نشان می‌دهد که همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و سایر روابط بین کشورهای حاضر در رزمایش به خوبی صورت می‌گیرد؛ در واقع این رزمایش ارتقاء امنیت منطقه را نشانه گرفته است.

بیشتر بخوانید:

امیر سیاری: رزمایش های مشترک ادامه دارد

وی با بیان اینکه رژه بعد از ظهر امروز شناورهای دریایی نشانه اتحاد و همکاری بین نیروهاست، افزود: رزمایشی که برگزار می‌شود، بیانگر خیزش تمدنی قدرت‌های بزرگ آسیاست که آن را در قالب ائتلاف و خطوط پر رنگ برای جهان مشخص می‌کند.

امیر خانزادی ادامه داد: دوستان ایران از این رزمایش خشنود هستند؛ اما در مقابل، دشمنان ایران مانند آمریکا و ایادی آن، سیگنال‌هایی که از این رزمایش دریافت می‌کنند، حکایت از آن دارد که دوران جولان دادن آن‌ها در منطقه پایان یافته است و امنیت این منطقه توسط کشورهای منطقه حفظ می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: از تمام کشورهای منطقه می‌خواهیم تا در سال‌های آینده در این رزمایش مشارکت و حضور داشته باشند.

دریادار خانزادی همچنین عنوان کرد: آن‌هایی که انتظار شکل‌گیری ائتلاف در منطقه با محوریت ایران را نداشتند، تحریم‌های متعددی را علیه کشورمان اعمال کردند؛ اما این رزمایش نشان داد که همه آن تحریم‌ها نه‌تنها جواب نداده، بلکه موجب اتحاد و همگرایی منطقه‌ای شده و خیزش منطقه‌ای و امنیت منطقه‌ای را نیز به دنبال داشته است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 2
    روسیه و چین فرامنطقه ای نیستند؟؟؟ فقط امریکا بده؟!!
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      1 0
      11:47 نه والا منم همینو بارها گفتم، می گم آقا داعش رو روسیه و چین به وجود آوردن، صدام رو این دوتا حمایت کردن، ماجرای طبس اصلا خود روس ها بودن با هواپیماهای چینی، عروسی های مردم افغانستان رو هم که روسیه رسما گردن گرفت، نفت عراق و سوریه رو هم که چین داره دزدی می کنه، پایگاه های دور و بر ما هم که همشون چینی هستن، داروی بیماران ما رو هم چین و روسیه مشترکا تحریم کردن.، اونی هم که تو سوریه وعراق به کمک ما اومد برای مقابله با داعش روسیه ای، آمریکا بود. همین ماجرای آبان هم که آیت الله مایک ( مایکل دی آندره) نقشه اش رو طراحی کرده بود اصالته روسیه ای هست که تو چین آموزش دیده. منتهی نمی دونم چرا هیشکی باور نمیکنه، من واقعیت رو گفتم!! :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس