کد خبر 1024343
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
افاضلی

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: در مورد مسائل دغدغه‌هایی داشتم که مدیریت باشگاه قول داد آنها را برطرف کند و مقداری پول به بازیکنان پرداخت شده که این مسئله بخشی از نگرانی‌های من را رفع کرد.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی در خصوص قبول هدایت تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: این کار خیلی اتفاقی و تقریباً همه کارها در یک روز انجام شد. در جلسه‌ای که با جناب مرادی مدیرعامل باشگاه داشتم صحبت‌هایی انجام دادیم و نقطه‌نظرات‌مان خیلی به هم نزدیک بود. روی برخی مسائل کمی دغدغه داشتم اما ایشان قول داد که آنها را مرتفع کند و بخشی از آنها را  هم نشان داد که مرتفع شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

افاضلی هدایت تیم لیگ برتری را به عهده گرفت

افاضلی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم در کنار هم کار را به خوبی پیش ببریم من در این جلسه او را انسان صادقی دیدم امیدوارم همه به هم کمک کنیم تا مردم جم خوشحال شوند و بتوانیم سهمیه این شهر را در لیگ برتر حفظ کنیم و خدا هم ما را یاری کند که فوتبال خوبی را ارائه بدهیم. جا دارد از زحمات فراز کمالوند تشکر کنم او با خون دل این تیم را جمع کرد و نگه داشت. ان‌شاءالله ما هم بتوانیم این روند را مثل گذشته ادامه بدهیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد اینکه به نظر می‌رسد قبول هدایت تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند برای او تبدیل به یک سنت شده و آیا از این بابت نگرانی ندارد، عنوان کرد: چرا دغدغه‌هایی داشتم اما به من قول دادند که آنها برطرف می‌شود. به بازیکنان مقداری پرداختی داشته‌اند که این خیلی خوب است و بخشی از نگرانی‌ها را برطرف می‌کند. من در سال‌های گذشته روی برخی مسائل سخت‌گیری می‌کردم اما وقتی تیمی را به دست نگیرید می‌گویند که بیکار است و وقتی هم که می‌خواهید کار کنید باید این شرایط را قبول کنید. 

وی در ادامه افزود: بیشتر تیم‌های فوتبال ما چنین شرایطی دارند حتی تیم‌های متمول هم شرایط ایده‌آلی ندارند و تعهدات‌شان هم خیلی زیاد است. تیم‌هایی مانند پارس جنوبی تعهدات کمتری دارند و به این ترتیب شانس محقق کردن آن تعهدات هم بیشتر است اما تیم‌هایی که شرایط مالی بهتری دارند طبیعتاً تعهدات‌شان سنگین‌تر است و کار سخت‌تری دارند. در مجموع انسان یا باید کار کند یا اینکه بیکار بماند. برای کار کردن هم معمولاً اینطور است که تیم های خوب فقط به عده‌ای محدود می‌رسد و بقیه تیم‌ها شرایط‌شان نزدیک به هم است.

افاضلی در خصوص اینکه عده‌ای از بازیکنان پارس جنوبی از شرایط موجود ناراضی هستند و قصد جدایی دارند، تصریح کرد: مدیریت باشگاه به من گفته هیچ بازیکنی جدا نشده است طبق مدرکی که از کمیته وضعیت بازیکنان ارائه شده اجازه خروج یا فسخ قرارداد یکطرفه به بازیکنی داده نشده و ظاهراً باشگاه می‌خواهد اجازه خروج مهدی ترکمان را بدهد اما هنوز در مورد این مسئله صحبت خاصی نشده و قرار است که در این خصوص بعد از هماهنگی با من تصمیم‌گیری شود.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد نارضایتی مهدی نوری و شهرام گودرزی از وضعیت موجود اظهار داشت: هنوز فرصتی برای صحبت با بازیکنان نداشته‌ام و در اولین فرصت حتماً با بزرگترهای تیم مخصوصاً با نوری و گودرزی جلسه می‌گذارم. محمد را مدت زیادی است که می‌شناسم او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی جزو بازیکنان خوب فوتبال ما است و خوشحالم که می‌توانیم در اینجا با او کار کنم. حتماً با او صحبت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را در تیم ایجاد کنیم.

وی در مورد اینکه آینده تیم پارس جنوبی جم را چگونه می‌بیند، عنوان کرد: طبیعتاً نقاط ضعفی داریم و باید آنها را برطرف کنیم. تلاش می‌کنیم جایگاه با ثباتی را برای تیم درست کنیم. با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد و رقابت فشرده تیم‌ها و فاصله کمی که بین آنان است امیدوارم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که بی‌دغدغه‌تر کار کنیم تا ان‌شاءالله شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. 

افاضلی در پاسخ به این سؤال که آیا لیستی برای جذب بازیکن به مدیریت باشگاه ارائه داده است، گفت: هنوز نه، من از تیم و بازیکنان شناختی نسبی دارم. یکسری مسائل مدنظرم است اما ترجیح می‌دهم چند جلسه تمرین کنیم، وضعیت تیم را ببینم تا بتوانم تصمیمات بهتری بگیرم. با توجه به مواردی که دیده‌ام ذهنیتی از تیم دارم اما وقتی با بازیکنان مستقیماً کار کنید شرایط فرق می‌کند و طور دیگری خواهد بود.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم اضافه کرد: فوتبال را هواداران می‌سازند یعنی همه برای خوشحالی آنها بازی می‌کنند. تلاش ما این است که مردم شهر جم و استان بوشهر را خوشحال کنیم. اولویت ما حفظ سهمیه استان و شهر جم در لیگ برتر است و در کنار آن دوست دارم طوری کار کنیم که مردم از دیدن بازی تیم لذت ببرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    آخه کارنامه این آقا چی هستش که بهش تیم میدن،ایشون فقط سقوط تو سابقه خودش داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس