کد خبر 1024259
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال نام تیمی را که از آن به‌عنوان مشتری مهاجم جوان آبی‌پوشان تهران یاد می‌شود، اعلام کرد.

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با روزنامه کوریره دلواسپورت، از تیم فولام انگلیس به‌عنوان مشتری مهدی قائدی، مهاجم 21 ساله آبی‌پوشان تهران نام برد.

بیشتر بخوانید:

استرا: استقلالی‌ها به خاطر من پیراهن اینتر پوشیدند

استراماچونی که نزدیک به یک ماه است قراردادش را با استقلال فسخ کرده و به ایتالیا برگشته است، به کوریره دلواسپورت گفت: یکی از رضایت‌بخش‌ترین بخش‌های دوره کاری من در استقلال، نقش داشتن در رشد مهدی قائدی بود. او یک پسر 20 ساله است که فصل گذشته تنها چهار بازی انجام داده بود. او بال چپ استقلال بود، اما من پستش را تغییر دادم و او را متقاعد کردم که پشت مهاجم بازی کند.

استراماچونی افزود: تغیییر پست او کار ساده‌ای نبود. حتی کاپیتان تیم نزد من آمد و توصیه کرد که این کار را انجام ندهم. در عوض من اصرار داشتم که این اتفاق رخ دهد. او مانند بازیکنان هم‌جثه خودش از جمله پاپو گومز، آنتونیو دی‌ناتاله یا سباستین جووینکوست که اگر بتوانند دروازه‌ را ببیند، ویرانگر خواهند بود. او بهترین گلزن لیگ ایران است (قبل از بازی سپاهان مقابل صنعت نقل که در آن آل‌کثیر 9 گله شد و به صدر جدول برترین گلزنان لیگ صعود کرد) و تیم فولام هم وی را می‌خواهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • bahman IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    6 15
    حتما وزیر پرسپولیسی بوده است که صنعت نفت برنده شده است.کار رحمان رضایی در کمک به استقلال مورد پسند هواداران پرسپولیس نیست.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    5 12
    با این حرفها نمی توانید ذلت حداکثری برای برگرداندن استراماچونی را پنهان کنید... در ضمن قائدی ترانسفر شود مثل جهانبخش می چسبد به نیمکت
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      3 1
      جمع کن داداچ.. برو عمو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس