سازمان تبلیغات

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: هزینه معالجه والدین و برادر دو کولبر روستای نی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی تامین می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان امروز اظهار کرد: در راستای اعزام هیئتی متشکل از مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های کردستان و کرمانشاه و رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کشور به منزل دوکولبر جانباخته روستای نی، هزینه مداوای پدر، مادر و برادر بیمار این دو کولبر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه این هیئت اعزامی با سفر به روستای نی و حضور در منزل آزاد و فرهاد خسروی که اخیرا در ارتفاعات مریوان به دلیل سرما جان باختند، با خانواده دو کولبر دیدار کردند، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی قول هماهنگی و تقبل هزینه انجام مراحل پزشکی و مداوای این خانواده را داد.

بیشتر بخوانید:

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: در منزل دو کولبر جانباخته، تعدادی از مردم به ویژه جوانان روستای نی نیز حضور داشتند که به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مسئله اشتغال را اساسی‌ترین مشکل مردم روستا برشمردند.

وی بیان کرد: در این دیدار قرار شد زمینه دعوت تعدادی از جوانان روستای نی به سازمان تبلیغات اسلامی و دیدار با رئیس این سازمان برای بیان مشکلات و بررسی آن فراهم شود.

حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: قطعا با برگزاری دیدار گروهی جوانان روستای نی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شاهد اقدامات مثبتی در رفع برخی مشکلات مردم این روستا خواهیم بود.

وی اعلام کرد: بعد از حادثه‌ای که برای دو برادر کولبر اتفاق افتاد، حرکت‌های مختلفی از سوی مراکز مختلف و گروه‌های معاند روی داد و برای جلوگیری از موج‌سواری رسانه‌های معاند از این حادثه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید داشت تا ضمن دیدار با خانواده این دو کولبر و دلجویی والدین این دو جوان مسائل و مشکلات کولبران نیز بررسی شود.

در این دیدار که ششم دیماه 98 روی داد، هدایایی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به خانواده آزاد و فرهاد خسروی اهدا شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهماندار هواپیما IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    3 7
    اصولی کار کنید لااقل مرز برایشان باز کنید با کارت ملی هوشمند تا اینقدر اذیت نشن
    • قریشی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      4 2
      مرز براشون باز بشه؟ از تمام نقاط مرکزی کشور میان سمت مرزها برای قاچاق با کارت ملی ... ضمنا قاچاق در هر وضعیت بیماری برای اقتصاد محسوب میشه . بهتره براشون اشتغال ایجاد بشه، اشتغالی بدور از فضای قاچاق و بدون وابستگی به قاچاق . الان توی بانه تنها مشاغل شده بازار اجناس قاچاق . ضمنا تو نیستی توی شهرهای مرزی ببینی سبک رانندگی وحشیانه رانندگان قاچاقچی توی جاده ها چه مسیبتی محسوب میشه .
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    10 0
    بازم دم موسسات خیریه و سازمانهای مذهبی و کمیته امداد امام خمینی و دم امامان جمعه گرم از دولت که بخاری بلند نمیشه
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 2
    خاک بر سرتون خاک بر سر مسولین،
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    4 2
    الان؟!
  • همین و بس IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    2 0
    آخه جان برادر نوش دارو چرا پس از مرگ سهراب!!!!!!!!!!! شما که داری زحمت میکشی، بیا و آقایی کن و قبل از این اتفاقات زشت که چهره نظام رو کریه میکنه، به داد خانواده های این تیپی برس
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      0 0
      سازمان تبلیغات مگه مسئول ایجاد اشتغال هست این وظیفه بعضی هاست که به جای حل مشکلات اساسی مردم دنبال تصویب FATF و کوفت و زهرمار و ... هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس