کد خبر 1024201
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کالدرون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درحالی اعلام کرد بازیکن خارجی نمی‌خواهد که در روزهای گذشته برای جذب بازیکن خارجی با باشگاه چند جلسه برگزار کرده بود.

به گزارش مشرق، صحبت های جنجالی گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی با نساجی نشان می دهد روابط بین او و باشگاه برخلاف اخبار رسمی، خوب نیست. نکته جالب اینجاست که بعد از آن نشست پرتنش، شب گذشته او همراه با دستیارانش با هیات مدیره پرسپولیس جلسه ای برگزار کرده و خواسته هایش را بار دیگر اعلام کرد.

در مورد خواسته های کالدرون از اعضای هیات مدیره، اخبار ضد و نقیضی شنیده می شود اما مهمترین بخش صحبت های او، ابتدا معرفی وکیلش به باشگاه بوده که اعلام کرده از طریق نماینده اش لیست مازاد و برنامه ریزی تمرینات را اعلام می کند. در مورد مسائل هم باشگاه باید با وکیلش در ارتباط باشد.

بیشتر بخوانید:

چه کسی می‌خواهد کالدرون را فراری دهد؟

قسط اول این مربی واریز شده و باید در حساب او قرار گیرد اما قسط دومش فعال شده و باید دید در مذاکرات آینده وکیلش، او چقدر به باشگاه مهلت بابت پرداخت می دهد. شاید هم مهلتی در کار نباشد. اگر تا قبل از نیم فصل همکاری کالدرون با پرسپولیس به پایان می رسید، باید نیمی از قراردادش را دریافت می کرد اما طبق بند قراردادش، از نیم فصل دوم به بعد به هر دلیلی همکاری قطع شود، می تواند همه مبلغ را دریافت کند. سوال همینجاست؛ چرا با وجود چنین بندی در قراردادش این مربی نگرانی دارد.

ظاهرا کالدرون در این نشست از اینکه افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم در کنارش است، ابراز رضایت نکرده است.

سرمربی آرژانتینی درحالی مخالفت خود را از حضور پیروانی عنوان کرده که پیش از این، دوست نداشت با محسن خلیلی هم کار کند. محمد حسن انصاری فرد در نهایت تن به این جابجایی داد.

ظاهرا از اینکه افشین پیروانی به باشگاه نزدیک است، چندان خوشایند مربی سرخپوشان نیست و این مسئله را بهانه ای برای مخالفت های اخیرش قرار داده است. 

کالدرون که ظاهرا هنوز با شرایط فوتبال ایران و اتفاقات حاشیه ای آن آشنا نشده یا به مسیری می رود که بیشتر حاشیه ساز است، شاید نداند که خیلی از مسائل حاشیه ای تیمش به کمک پیروانی رفع شده است. اینکه در چنین شرایطی پالس های منفی نسبت به حضور وی، از سوی کالدرون فرستاده می شود، چندان منطقی به نظر نمی رسد. 

یکی از تناقضات مهم دیگر، مربوط به جذب بازیکن خارجی می شود. او درحالی که در چند جلسه به آنالیز بازیکنان پرداخته و حتی چند گزینه را به باشگاه معرفی کرده، دیروز اعلام کرد بازیکن خارجی نمی خواهد اما در عوض باشگاه پول بازیکنان داخلی را بدهد. 

سرمربی آرژانتینی این صحبت کنایه آمیز را در شرایطی به زبان آورده که بارها در صحبت هایش تاکید کرده اگر مهاجم خارجی داشته باشد، پرسپولیس می تواند قهرمان شود. باشگاه هم با وجود مشکلات مالی به این مربی اعلام کرده در صورت پیدا شدن بازیکن با کیفیت خارجی در جذب آن دریغ نمی کند؛ به خصوص که در لیست خرید کالدرون نام بازیکنانی به چشم می خورد که با باشگاه های خود قرارداد دارند و پرسپولیس برای کسب رضایتنامه آنها پول هنگفتی باید هزینه کند.

در جلسه شب گذشته هیات مدیره برخلاف احساسی که کالدرون مبنی بر نخواستنش از سوی باشگاه دارد، به وی تاکید شد که با قدرت به کارش ادامه دهد و مدیران به دنبال نخواستن او نیستند. 

کالدرون بابت بی نظمی در پرداختی ها و یکسری از کمبود ها در پرسپولیس این حق را دارد که نگران باشد اما اینکه چرا در صحبت هایش بابت جذب بازیکن یا مسائل دیگر به صورت جنجالی موضع می گیرد، جای تعجب دارد. 

برخی گمانه زنی ها از وجود اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس و همراهی کردن برخی با کالدرون در این ماجراها خبر می دهند اما آنچه مشخص است، این باشگاه با این رفتارها بیشتر در معرض حاشیه قرار می گیرد. شاید وزارت ورزش باید قدمی در این راستا بردارد تا هر چه زودتر هیات مدیره پرسپولیس همگن شود تا بلکه این تناقضات برطرف شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس