کد خبر 1024195
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
رهبرانقلاب نمایه خطابه امضا عفو دستور خطاب خامنه ای رهبری عزاداری ولادت

صفحه اینستاگرام ریحانه، مطلبی را درباره رفتار شهدا در محیط خانواده منتشر کرد.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب که مطالبی را درخصوص زنان منتشر می‌کند، چند روزی است که مطالبی را درباره خانه‌داری بانوان به اشتراک می‌گذارد.

در جدیدترین پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام ریحانه، مطلبی را با عنوان "رفتار شهدا در محیط خانواده" منتشر کرد و ضمن بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب،‌بخش‌هایی از مشی زندگی شهید حاج حسین همدانی و شهید حمید سیاهکالی را به اشتراک گذاشت.

در ادامه متن و تصاویر منتشر شده در این پست را می‌خوانید:

رفتار شهدا در محیط خانواده

پرونده ویژه‌ خانه‌داری

رهبر انقلاب: ما در بیان زندگی‌نامه‌ شهیدان سعی کنیم سبک زندگی این‌ها را تبیین کنیم، این مهم است... این شهیدی که شما از فداکاری و شهادت او در میدان جنگ به هیجان می‌آیید، در داخل زندگی خانوادگی چه‌جوری مشی می‌کرده؟ اینها خیلی مهم است. ۱۳۹۵/۰۷/۰۵

به همین خاطر و در ادامه‌ پرونده‌ خانه‌داری، بخش‌هایی از مشی زندگی شهید حاج حسین همدانی و شهید حمید سیاهکالی را در کمک به خانم خانه، با هم می‌خوانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ترابی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 3
    بنده نمی دانم چه زمانی و چه کسانی برای انجام این مانور بین این سه کشور ( ایران، چین و روسیه) در این اوضاع و احوال هماهنگی کردند ولی بنظر بنده همه عوامل ایرانی این مانور این شایستگی و توانایی را دارند که کشور را خیلی عالی مدیریت کنند. چرا از آنان استفاده نمی شود؟ چرا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس