کد خبر 1024152
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: از فتحی که محبوب نبود تا فتح‌الله‌زاده‌ای که کف خیابان نامش را فریاد می‌زدند آمدند و رفتند، مشکل ساختار استقلال است.

به گزارش مشرق، کاظم اولیایی در ارتباط با وضعیت استقلال بعد از فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم و استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: وقتی تیمی درون زمین نتیجه می‌گیرد که پشت آن یک تیم منسجم و متخصص در مدیریت باشگاه حضور داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص مدیریت باشگاه استقلال تصریح کرد: متاسفانه در استقلال مدیریت منسجم و متخصص وجود ندارد و از یک اتفاق کوچک، یک بحران درست شد. هوادارن تازه بعد از چندین فصل داشتند به استقلال امید می‌بستند که متاسفانه این‌گونه شد. مدیریت یک موضوع تخصصی است، هر کسی را که نمی‌توان گذاشت تا مدیریت باشگاه پرطرفداری مثل استقلال را بدست بگیرد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده چرخش استقلال به سوی استرا

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پیرامون معضلات سرخابی‌های پایتخت افزود: مدیران استقلال و پرسپولیس تخصص ندارند و ساختار هر دو باشگاه معیوب است، کجای دنیا اسپانسر دو باشگاه رقیب مشترک است؟ در حوزه مدیریت این دو باشگاه اشتباهات استراتژیک صورت می‌گیرد و متاسفانه استقلال و پرسپولیس مثل یک اداره معمولی دولتی اداره می‌شوند.

اولیایی در مورد ساختار باشگاه استقلال گفت: ساختار مدیریت استقلال مشکل دارد، اصلا مهم نیست چه فردی مدیرعامل شود. فتحی که محبوب هواردان نبود، آمد و رفت، فتح‌الله‌زاده‌ای هم که کف خیابان نام او را فریاد می‌زدند، آمد و رفت، متاسفانه در استقلال اصلا هیچ ریل‌گذاری وجود ندارد.

وی در پایان درباره راه حل مشکلات استقلال خاطرنشان کرد: باید خصوصی‌سازی استقلال، محور باشد تا ریل‌گذاری صحیح اداره یک باشگاه گذاشته شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 4
    مشکل ذات استقلال است و بس
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    3 2
    سوال: اولیایی همونی نبود که لیست دیر دادید و حذف خنده دار شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    مشکل وزیر لنگیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس