خطیر و استراماچونی

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال می گوید برای استراماچونی از روز اول مسائل مالی چندان مهم نبود.

به گزارش مشرق، علی خطیر در این باره به برنامه ورزش از نگاه 2  گفت: پروسه آمدن او به ایران جالب است. ما استراماچونی را از فروردین زیر نظر داشتیم. او مربی  کوچکی نبود و سرمربی اینتر بود، در سن جوانی سرمربی این تیم بود و رکورد جوان ترین مربی فوتبال ایتالیا را دراختیار دارد و فوتبال هجومی بازی می کند. اولین پیشنهاد ما به او خوب جلو نرفت ولی ما از کانال های مختلف به او فشار آوردیم و در مورد جذابیت  در فوتبال ایران صحبت کردیم، در مورد پروژه قهرمانی در آسیا صحبت کردیم. بازی سپیدرود با استقلال بود که ایشان رسیدن به لیگ قهرمانان را به ما تبریک گرفت و از آن به بعد مذاکرات خیلی جدی تر شد. برای او مسائل مالی زیاد جذاب نبود، پرسید میزان بودجه شما چقدر است و ما توضیح دادیم. برای او مسائل مالی زیاد مهم نبود و پروژه استقلال برایش جذاب بود و به همین دلیل قراردادش را منعقد کرد.

 

او در مورد دلیل جدایی استراماچونی گفت: استقلال از آماده ترین تیم های لیگ برتر بود، هفته های اول خوب نبود ولی همه می دانستند این تیم  دارد پیشرفت می کند. این یکی از بهترین استقلال های تاریخ است. این مربی چند ماه حقوقش را دریافت نکرد، یکسری مشکلات سهوی وجود داشت و به همین دلیل او قراردادش را فسخ کرد. این قانون فیفا است و این به بندهای قراردادش ربطی ندارد. عدم ناآگاهی ما از قوانین انتقال پول باعث به وجود آمدن این مشکلات شد. یکسری از دوستان پیکان حمله را به سمت من بردند که قرارداد من بد بوده است در حالی که اینطور نیست. دوستان می توانند این قرارداد را منتشر کنند چون از نظر مبلغ و بندهایش یکی از بهترین قراردادهای تاریخ ایران است. در این قرارداد حق تبلیغات با باشگاه استقلال است. شفر، برانکو و کی روش پول تبلیغات شان را خودشان برمی داشتند  در حالی که او حق تصویرش برای استقلال بود و بخش مارکتینک باشگاه استقلال می توانست یک عدد بسیار خوب از طریق آقای استراماچونی درآمدزایی کند. 

بیشتر بخوانید:
 

هادی طباطبایی: استراماچونی برگردد باید به مدیریت استقلال صفر داد!
 

علت واقعی انصراف مجیدی از حضور در استقلال

او در مورد اینکه قرارداد او و دستیارانش در غالب یک قرارداد بوده است هم گفت: در دنیا این هست که سرمربی و دستیارانش یک قرارداد می بندند و این طبیعی است. من خودم در استقلال کار کرده ام و واقعا فضای درآمد زایی سخت است. بستن قرارداد یک بحث است و مراقبت از قرارداد یک بحث دیگر و در این زمینه کمی کوتاهی شد که مطمئنا عمدی نبوده است.

معاون سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی برمی گردد یا نه هم گفت: من از خدایم است او برگردد چون استقلال به گواه همه کارشناسان یکی از بهترین تیم های تاریخ بود. چند روز پیش آقای لتو به خاطر تبریک کریسمس با من تماس گرفت، پرسیدم چه شده است؟ گفت ما هم نمی دانیم چرا اینطور شده است، گفت ما گفته ایم می خواهیم برگردیم و هیچ خواسته اضافه هم نداریم. خداییش استراماچونی خواسته زیادی از نظر مالی هم نداشته است و گفته پول بازیکنان داده شود و گفت چون استقلال در سه جبهه دارد بازی می کند باید تقویت شود، همچنین درخواست کرده که تصمیمنی باشد برای  پرداخت پولش تا تمرکزش را روی کار خود بگذارد و این در نهایت به نفع خود باشگاه هم هست.

علی خطیر در پایان گفت: امروز با آقای خلیل زاده صحبت کردم گفت آقای وزیر دستور داده و از سرپرست استقلال خواسته تا جایی که می شود مذاکرت را ادامه بدهیم. شخصا از سلطانی فر به خاطر این نوع نگاه تشکر می کنم. احساس می کنم این هفته کلیدی است و باید در این هفته تکلیف روشن شود. امیدوارم این هفته اتفاق های خوبی رقم بخورد  که به نفع هواداران استقلال باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    12 4
    به امید خدا ،ماهم امیدواریم .بهترین گزینه برای استقلال استراماچونی می باشد. مطمئن باشید هم برای تیم استقلال بهتر است وهم برای پیشرفت فوتبال کشور....
  • ali IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 2
    اینم مثل دیگر خبرها فقط ی شایعست
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    3 0
    چه هرج و مرجیه این باشگاه وزین استقلال
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    5 0
    اولش قراردادبراش مهم نبود ولی بعداز اینکه دید واسه شماهم مهم نیست گفت از این مملکت بریم بهتره
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 3
    استراماچونی میداند می خواهند او را بیاورند بعد امکانات به ندهد تا خوب ناکام بشه بعد هوادارها استراماچونی را هو کنند پس نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس