image-20191228100618-1.png

نشست هم اندیشی مسئولان اداره امور شعب گلستان و مازندران برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان اداره امور شعب گلستان با حضور برات کریمی ، ناصر شاهباز و عباس شفیعی ؛ اعضای هیات مدیره ، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری وبودجه و روسای ادارات امور شعب استان های گلستان و مازندران برگزارشد.

در این نشست ، کریمی با اشاره به فضای حاکم بر اقتصاد کشور و مشکلات ناشی از فشار تحریم ها و نوسانات بازار، بر نقش تعیین کننده و محوری شبکه بانکی در عبور از تکانه های اقتصادی ، کمک به رونق تولید ، تثبیت اشتغال و حمایت از اقتصاد خانوار از طریق اعطای تسهیلات معیشتی به مردم و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و فعالان اقتصادی تاکید کرد.

وی در ادامه ، حفظ همدلی ، کار تیمی و رعایت اخلاق حرفه ای برگرفته از رفتار سازمانی را لازمه تعالی و رشد هر مجموعه دانست و لزوم همراه شدن با تغییرات در حوزه بانکداری دیجیتال با توجه با فضای رقابتی موجود را ضروری خواند.

شاهباز نیز در سخنان خود با اشاره به نقش موثر و کلان بانک ملی ایران در اقتصاد کشور، در کنار ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه ، از اهتمام و آمادگی این بانک در حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و تبدیل آنان به شرکت های بزرگ و اشتغالزا و ایجاد زنجیره های تولیدی در گروه های صنعتی بزرگ ، در راستای عبور از بحران ایجاد شده و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و شعار سال خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، بر لزوم استفاده از ابزار تشویقی و انگیزشی در حوزه پرسنلی بویژه در جذب منابع ارزان قیمت و راه اندازی کانون ارزیابی با هدف ایجاد تحرک بیشتر و ارتقای کیفی کارکنان در راستای برقراری عدالت پرسنلی تاکید کرد.

شفیعی نیز طی سخنانی از اقدامات کمیته پدافند غیر عامل اداره امور شعب استان گلستان و مشارکت همکاران در یاری رسانی به آسیب دیدگان سیل ابتدای سال گلستان قدردانی کرد.
وی بهترین راه کسب درآمد و تحقق اهداف را داشتن رویکرد ارائه خدمات مبتنی بر اخذ کارمزد بویژه در حوزه بانکداری نوین دانست.
حرکت در جهت پرداخت تسهیلات معیشتی و فردی در قالب کارت های اعتباری ، انجام صحیح امور ، آینده نگری و در نظر گرفتن صرفه و صلاح بانک در کارها ، لزوم انجام تحقیقات بازار و رصد نمودن فعالیت رقبا در شرایط فعلی از دیگر نکات مورد تاکید وی بود..

در بخش دیگری از این همایش ،فتحی بیرانوند ضمن ارائه آمار مقایسه ای و تطبیقی از وضعیت استان گلستان در کشور و منطقه یک از حیث منابع، مصارف ، مطالبات ، سهم شعب و درآمدهای غیرمشاعی، داشتن تحلیل مالی و مدیریت صحیح ترازنامه را مهم ترین اقدام بانک خواند و بر لزوم تلاش بیشتر در رسیدن به اهداف ترسیمی بویژه وصول مطالبات غیر جاری با اولویت تغییر طبقات مطالباتی و تعیین تکلیف پرونده تا پایان سال تاکید کرد.

در ادامه محمدی نیز به ارائه مطالبی در خصوص تجزیه و تحلیل شاخص ها و نسبت های مالی از قبیل ؛ منابع ارزان قیمت ، مطالبات غیر جاری و ذخیره گیری و هزینه های ناشی از آن ، کسب درآمدهای غیرمشاع از طریق ارائه خدمات کارمزدی مانند : خدمات بانکداری غیرحضوری و استفاده از ابزارهای تعهدی مانند ضمانتنامه ، خرید دین و... پرداخت.

در ابتدای این همایش ، عبدالله باقریان لمراسکی رئیس‌ اداره امور شعب استان گلستان و دبیر شورای هماهنگی بانک های استان، گزارشی اجمالی در خصوص پتانسیل و ظرفیت های مالی استان ، وضعیت عملکردی اداره امورشعب  در بخش های مختلف بویژه در اعطای تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان ناشی از سیل ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس