کد خبر 1024023
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
خودرو

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه متاسفانه «مافیا» از ربات برای ثبت نام خودرو در سایت‌های شرکت‌های خودروساز استفاده می‌کنند گفت: باید نهادهای نظارتی و امنیتی ورود کرده و به این معضل پایان دهند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض مردم به خودروسازان در ثبت‌نام‌های اخیر مبنی بر اینکه ظرف چند دقیقه سایت‌های ثبت‌نام بسته شده و امکان خرید خودرو وجود ندارد، گفت: برای بررسی این موضوع تحقیقاتی انجام داده‌ام که به صورت غیررسمی اعلام کردند مافیاهای خودرو با استفاده از ربات اقدام به ثبت‌نام در سایت‌ها می‌کنند. 

وی افزود: این اخبار غیررسمی به کمیسیون صنایع مجلس رسیده است که وقتی سامانه خرید خودرو برای یک تا 2 ثانیه باز می‌شود و هزاران نفر خواهان ثبت‌نام تعدادی خودرو هستند متاسفانه مافیا با استفاده از روش‌های غیرقانونی و بهره‌گیری از ربات تعدادی خودرو را ثبت‌نام می‌کنند. 

بیشتر بخوانید:

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس  تصریح کرد: مردم خواهان ثبت‌نام خرید خودرو از این اقدام خودروسازان گلایه داشتند و شایعات خود را به کمیسیون صنایع مجلس اعلام کردند که ما همه مدارک ثبت‌نام خود را و مسائل مالی را مهیا کرده ایم و حتی چند مرحله ثبت‌نام را هم پیشرفت داشته‌ایم. اما به یکباره سایت‌های ثبت‌نام کننده خودرو اعلام می‌کنند که ظرفیت تکمیل است. 

حسینی کیا خاطرنشان کرد: باید وزارت صنعت و نهادهای نظارتی نسبت به بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو برای ثبت‌نام خودرو اقدام کنند. 

وی گفت: به نظر می‌رسد باید کمیسیون صنایع مجلس، کمیسیون اصل 90 از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و حتی وزارت اطلاعات بخواهد که نسبت به بررسی و صحت و سقم  اقدامات اخیر مافیای خودرو در ثبت‌نام خودرو اقدام کنند. 

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: باید نهادهای امنیتی به این موضوع ورود کنند و این تذکر به وزارت صمت و دستگاه‌های امنیتی درباره بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو کاملا وارد است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    8 2
    اول انقلاب زمانیکه خودرو کم بود همه افراد به راحتی برای خرید خودرو ثبت نام میکردن بعد قرعه کش میشد و قرعه بنام هرکس در می امد تکمیل وجه میکرد حالا هم میتوانید همین کار را انجام دهید همه بتوانند ثبت نام کنند بعد با قرعه کشی ثبت نام نهایی شود
    • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      8 0
      پارتی بازی را چکار کنیم
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    4 0
    کی به کیه ..
  • علی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    مافیا کی هستن ؟ همه به سازمان های... وصل هستن.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    وقتی قانون بشه هرکسی خودرو ندارد و گواهینامه دارد میتواند ثبت نام کند ، آنوقت دست مافیا کوتاه میشود .
  • aa IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 0
    تودیوار تادلت بخاد آگهی ثبت نام خودرو آن هم بوسیله افرادفرصت طلب بااستفاده ازربات هست تحقیق نمیخاد
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    1 0
    هر چی نگاه میکنم بیستر به این نتیجه میرسم ای خانه از پای بست ویران است
  • یوسف ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    باند مافیا شوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس