کد خبر 1023953
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
حميد شب‌خيز

مدیر بهایی شبکه موسوم به کاباره شب‌خیز تاکید کرد که عزادار اوباش اسلحه به دست کشته شده است اما پول و شادی هم مهم است!

به گزارش مشرق، حمید شب‌خیز که دارای تمایلات بهایی است ضمن اهانت به مقدسات اسلامی گفت: بعضی‌ها می‌گویند با توجه به حوادث اخیر چرا شما بدنبال کنسرت هستید. خب ما عزاداریم اما پول و شادی هم مهم است و اگر ما پول درنیاوریم چه کسی به شما کریسمس و تولد بهاالله و زرتشت را تبریک بگوید؟!


گفتنی است شب‌خیز از جمله تلویزیون‌دارهای سلطنت‌طلب است که در میان خوانندگان لس‌آنجلسی به کلاهبرداری شهرت دارد و بابت تبلیغات سیاسی پول‌های هنگفت به جیب می‌زند.


وی سیل فروردین‌ماه را ناشی از شعار مرگ بر آمریکا توصیف کرده بود.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 1
    این حرامزاده شب خیز دیگز پیرمردی شده که پایش لب گور است خودش درتلویزیون لس انجلس اعلام کرد که درود بر کوکایین اگر کوکایین نبود من یکی که نمیتوانستم ده دوازده ساعت حرف بزنم پس از یک معتاد حامی فرقه ضاله بهایی چه توقعی است
  • حسین اقا IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    شبخیز و شبکه و استودیو خانگی او قابلیت نقد و بررسی ندارد..در قبل از انقلاب خوانندگان دوره گردی بودند که به خوانندگان کوچه بازاری معروف بودن....پس از گذشت 40 سال این شخص هنوز سوزنش روی انها گیر کرده و در همان حال و هواست ...پس بیجهت وقت مردم را با مطرح کردن این شبکه در پیتی و بی ارزش نگیرید و و انها را کانون توجه نکنید...!!!
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    فیلم بعضی هاشون رو دیدم، تو کاباره داشتن می زدن و می رقصیدن، حالا عیب نداره اخه قبلش با خونواده ی کشته شده ها و اینا همدردی می کردن، پیام تسلیت پخش می کردن، غم دار حوادث ابان بودن، می گفتن ۵ دی مردم بیان تو خیابون، اما یه دفه شب که شد...... بله :))))))))
  • سید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    شب خیس!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس